Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@10:43:57 GMT

شیطنت تازه و فتوشاپی جریان نفاق! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۹۶۴

شیطنت تازه و فتوشاپی جریان نفاق! +عکس

خبرگزاری تسنیم نوشت: روز سه‌شنبه 21 تیرماه همایشی تحت عنوان «عفاف و چالش‌های جدید» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد که در آن فریبا علاسوند، عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده و کارشناس مسائل زنان درباره تلاش دشمنان برای ترویج بی‌عفتی و تخریب نهاد خانواده از طریق ترویج هم‌جنس‌گرایی سخنانی را ایراد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه این همایش هیچ ارتباطی با موضوع عقد موقت نداشت، اما برخی دشمنان و جریان نفاق با استفاده از فتوشاپ پوستر این همایش را جعل کرده و نام همایش را به «بررسی فقهی عقد موقت مستأجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره» تغییر داده و در فضای مجازی منتشر کردند که هدف آن تخریب جریان انقلاب در هفته عفاف و حجاب و تهییج کردن اذهان عمومی بر علیه جریان فرهنگی انقلاب بود.

همایشی که گزارش خبری آن همان روز در خبرگزاری ها با تیتر «روایتی از ابعاد ضدخانواده در سند 2030 / راهبرد غربی‌ها برای "ترویج هم‌جنس‌گرایی" در ایران‌» منتشر شد که مطالعه محتوای این گزارش عمق خباثت جریان نفاق در وارونه‌سازی حقایق را نشان می‌دهد.

جعل فتوشاپی پوستر همایش برای تحریک احساسات مردم
نرگس انصاری، مشاور امور بانوان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) که مسئول برگزاری همایش «عفاف و چالش‌های جدید» بوده، درباره این جعل ناشیانه و فتوشاپی پوستر همایش اظهار داشت: همه کسانی که با خانم فریبا علاسوند آشنا هستند، می‌دانند که ایشان کارشناس مسائل و مطالعات زنان است و به موضوعات فقهی تخصصی ورود نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: محتوای مطرح‌شده در این همایش تخریب فرهنگ عفاف از طریق تبلیغ هم‌جنس‌گرایی و مسائلی از این دست بود و موضوع این همایش هیچ ارتباطی به بحث عقد موقت نداشت و دشمنان در این شرایط که برخی مردم از نظر پرداخت اجاره‌‌بها با مشکلاتی روبه‌رو هستند، فرصت را مناسب دیده و تلاش کرده‌اند با یک توطئه شنیع احساسات مردم را تحریک کنند که امیدواریم با روشنگری فعالان رسانه‌ای این قبیل توطئه‌ها به سرعت رسوا شود.

انصاری ادامه داد: در ضمن از نظر فنی هیچ‌وقت نام یک همایش یک جمله بلند به شکلی که دشمنان در عنوان جعلی خود آورده‌اند، انتخاب نمی‌شود و این نکته نشان‌دهنده ناآگاهی دشمن و تلاش مذبوحانه و ناامیدانه آنها برای تخریب جریان فرهنگی وابسته به انقلاب است.

فتوشاپ پوستر نشست علمی عفاف از مصادیق جنگ شناختی دشمنان است
سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) هم اظهار داشت: داستان فتوشاپ نشست علمی عفاف و چالش‌های جدید که 21 تیر ماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به همت مشاور امور زنان دانشگاه و معاونت فرهنگی و بسیج استادان برگزار شد، یکی از آن مصادیق آشکار سودهی خاص و وارونگی حقیقت است و ساحت ظریف جنگ شناختی را برملا می‌کند.

سیدعلی قاسم‌زاده افزود: این حرکت کودکانه و سفیهانه اتفاقا مصداق مثل «دزد ناشی به کاهدان می‌زند» است و البته مرا به یاد این جمله حضرت امام (ره) می‌اندازد که هرگاه دیدید دشمن روی چیزی حساس شده، بدانید مسیرتان صحیح و نقشه راهتان دقیق انتخاب شده است.

وی ادامه داد: امروز جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن جنگ شناختی و معرفتی است و از مصادیق این نبرد فرهنگی و رسانه‌ای تغییر باورها و ایجاد شبهه در بسیاری از اصول مسلم و حقایق است. در دنیای پسامدرن حادواقعیت و وارونگی حقایق برای شکل‌دهی عواطف و نفوذ افکار خاص و کانالیزه‌شدگی اندیشه‌ها و انحراف اذهان عمومی از حربه‌های رسانه‌ای استکبار و برخی جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب است.

به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد نگرانی دشمنان درباره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و منحرف کردن اهداف همایش‌هایی مثل عفاف و چالش‌های جدید از اهداف اصلی چنین جعل‌های ناشیانه‌ای از سوی آنها باشد. جریانی که با نقش‌آفرینی عناصر خودفروخته‌ای مثل «مسیح علی‌نژاد» تلاش می‌کند نگاه مترقی دین اسلام نسبت به زنان و جریان عفاف و حجاب را متحجر و عقب‌مانده جلوه دهد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز- یکی از مؤلفه‌های هویت فرهنگی ملی در هر کشوری «غرور ملی» است. غرور ملی یک خصیصه فرهنگی مثبت و سازنده است، در مقابل این ویژگی فرهنگی عاقلانه، «غرور کاذب یا حس ناسیونالیستی» است که دلبستگی ملی افراد همراه با ارزیابی های صرفا احساسی و غیرعاقلانه است.

بیشتر بخوانید: دستاوردهای عملیات وعده صادق

مؤلفه های مختلفی در غرور ملی که دلبستگی ملی به همراه ارزیابی های انتقادی، عاقلانه و به دور از پیشداوری است، نقش دارند که یکی از آن ها «احساس اقتدار»، «توانایی جبران خسارت دشمنان به وطن» و «احساس مفید بودن خود و کشور در معادلات بین المللی» است.

جسارت های مختلف و غیرمستقیم رژیم اشغالگر قدس به ایران اسلامی در ترور دانشمندان هسته ای، حمله ویروس استاکس نت به انرژی هسته ای، هک پمپ بنزین ها، ترور شهید فخری زاده و عدم پاسخگویی آشکار، توأم با اقتدار و رخ نمایی قدرت نظامی ایران، باعث نوعی انتظار عمومی برای رویارویی مستقیم با اسرائیل شده بود.

با حمله مستقیم نظامی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق، و با توجه به ظرفیت های قانونی ماده ۵۱ منشور ملل متحد، فرصت پاسخگویی مستقیم، کوبنده، خار کننده و چندین برابری برای ایران فراهم شد.

ایران با اعلام قبلی زمینه دفاع همه جانبه برای اسرائیل را فراهم کرد و فرصت کافی نیز برای سازمان ملل برای موضع گیری در مقابل رژیم متخاصم ایجاد کرد.

حمله نظامی مستقیم از خاک ایران به خاک رژیم اشغالگر با این بعد مسافت، شکست تمام سیستم های دفاعی و پدافندی اسرائیل، شکست اقدامات کشورهای خائن منطقه و کشورهای اروپایی و ناوهای جنگی آمریکا، به مردم جهان نشان داد که ادعای «موشک های فتوشاپی» شبکه های معاند، بازی رسانه ای بیش نبود و همه کشورهای استکباری با هم، نتوانستند از هیمنه پوشالی اسرائیل دفاع کنند.

این پیروزی منجر به بازسازی هویت فرهنگی ایران در سراسر جهان شد، حتی دشمنان و رسانه های فتوشاپی هم مجبور به اعتراف شدند، محبوبیت ایران و ایرانی برای مقابله با یک رژیم کودک کش که تا الان فقط ۳۱ هزار غیرنظامی را در فلسطین سلاخی کرده و بیدار کردن روحیه آزادی طلبی آزادگان جهان، همه و همه منجیر به تقویت «غرور ملی» شد.

غروری که می تواند زمینه ساز حس مشترک ملی-میهنی بین شهروندان ایرانی در سراسر جهان شود.

حال ما به لحاظ هویت فرهنگی و شخصیت بین المللی در موضعی کاملا متفاوت، تحسین برانگیز و شایسته تقدیر از سوی جهانیان قرار گرفتیم. نوع مواجهه ما با اسرائیل از حمله تلافی جویانه هم این پیام را به مردم جهان داد که ایرانی مسلمان مقتدر، حتی در جنگ هم رعایت اخلاق را می کند. نه مهدکودک میزند، نه مدرسه، نه بیمارستان، نه خانه های مسکونی، نه دکتر، نه پرستار، نه خبرنگار، نه زن باردار، نه کودک، بلکه مراکز حساس نظامی را با لایه های دفاعی چندگانه از هزاران کیلومتر دورتر می زند. اخلاق یکی از مایه‌های فرهنگی و هویت فرهنگی هست که باز هم ما نشان دادیم، حتی فرهنگ جنگیدن ما هم با شما متفاوت است.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی*

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228555 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند