Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-08@17:45:42 GMT

تولید نفت از حوضه پرمین در ماه اوت افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۹۶۵

تولید نفت از حوضه پرمین در ماه اوت افزایش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش تولید نفت از حوضه نفتی پرمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز دوشنبه (۲۷ تیرماه) در گزارشی اعلام کرد تولید روزانه نفت در حوضه پرمین واقع در ایالت‌های تگزاس و نیومکزیکو، بزرگترین حوضه نفت شیل آمریکا، در ماه اوت با ۷۸ هزار بشکه افزایش به رقم بی‌سابقه ۵ میلیون و ۴۴۵ هزار بشکه در روز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این پیش‌بینی، مجموع تولید روزانه در حوضه‌های بزرگ نفت شیل آمریکا در ماه اوت با ۱۳۶ هزار بشکه افزایش به ۹ میلیون و ۶۸ هزار بشکه در روز خواهد رسید که بالاترین میزان از ماه مارس ۲۰۲۰ تاکنون است.

افزون بر این، تولید روزانه نفت در حوضه باکن در ایالت داکوتای شمالی در ماه اوت با ۱۹ هزار بشکه افزایش به ۱ میلیون و ۱۹۲ هزار بشکه می‌رسد که بالاترین سطح از ماه دسامبر ۲۰۲۰ تاکنون به‌شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، تولید روزانه نفت از حوضه ایگل فورد در جنوب ایالت تگزاس در ماه اوت با ۲۵ هزار بشکه افزایش به ۱ میلیون و ۲۰۵ هزار بشکه می‌رسد که بیشترین مقدار از ماه آوریل ۲۰۲۰ تاکنون به شمار می‌آید.

به گفته اداره اطلاعات انرژی آمریکا، مجموع تولید روزانه گاز طبیعی در حوضه‌های بزرگ شیل در ماه اوت ۷۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش خواهد یافت و به سطح بی‌سابقه ۹۳ میلیارد فوت مکعب می‌رسد.

تولید در حوضه  آپالاچیا در ایالت‌های پنسیلوانیا، اوهایو و ویرجینیای غربی، بزرگترین حوضه گاز شیل، در ماه اوت به ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون فوت مکعب در روز خواهد رسید که بالاترین مقدار از ماه دسامبر ۲۰۲۰ با ثبت تولید ۳۶ میلیارد فوت مکعب در روز است.

تولید روزانه گاز در حوضه‌های پرمین و هینزویل در ایالت‌های تگزاس، لوئیزیانا و آرکانزاس نیز در ماه اوت به‌ترتیب به رقم بی‌سابقه ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون فوت مکعب و ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش می‌یابد.

منبع: شانا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا اداره اطلاعات انرژی آمریکا پرمین افزایش تولید نفت هزار بشکه افزایش میلیون فوت مکعب ماه اوت تولید روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز | جدیدترین آمار از وضعیت صدور کارت سوخت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوجی: تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه می‌رسانیم
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ |برنت ۸۲ دلار و ۹۴ سنت شد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید