Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:17:00 GMT

۱۳۱ تن شکر احتکاری در صحنه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۹۷۱

۱۳۱ تن شکر احتکاری در صحنه کشف شد

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از احتکار مقدار زیادی شکر در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان بازرسی های صورت گرفته توسط ماموران ۱۳۱ تن شکر احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به پلمب انبار محل احتکار کالا، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا و برخورد با مجرمان اقتصادی را از اولویت های کاری پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کشف ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۵ تن کود شمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از دپو مقدار زیادی کود شیمیایی قاچاق در روانسر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از محلات شهر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از محل ۲۵ تن کودشیمایی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مرادی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دعوای کودکانه در ثلاث باباجانی به قتل انجامید

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی گفت: درگیری ۲ کودک خردسال در این شهرستان با مداخله والدین آن ها و در نهایت قتل پدر یکی از آن ها خاتمه یافت.

سرهنگ «فضل الله پرنو» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد در شهر تازه آباد تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری ابتدا میان ۲ کودک حین بازی کردن پیش آمده که پس از آن پدر ۴۱ و ۳۷ ساله این کودکان به هواخواهی فرزندان خود وارد درگیری می شوند.

سرهنگ پرنو تصریح کرد: با بالا گرفتن درگیری پدر ۴۱ ساله یکی از کودکان بوسیله چاقو پدر ۳۷ ساله کودک دیگر را زخمی و سپس متواری می شود.

رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به جان باختن فرد مجروح در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، خاطرنشان کرد: با قتل این فرد، ماموران اقدامات همه جانبه خود را آغاز و پس از گذشت حدود ۲ ساعت از وقوع حادثه موفق به دستگیری قاتل متواری می شوند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل به ارتکاب جنایت و همچنین کشف آلت قتاله، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

دستبند پلیس پایان کار سارق اماکن خصوصی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس یک سارق اماکن خصوصی با هفت فقره سرقت در مرکز استان دستگیر شد.

 سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان با استفاده از روش های خاص پلیسی یک سارق را شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ارتکاب هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

برچسب‌ها پلیس امنیت صحنه ثلاث باباجانی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه دستگاه قضایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت صحنه ثلاث باباجانی پلیس امنیت صحنه ثلاث باباجانی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه دستگاه قضایی کرمانشاه دستگاه قضائی جهت فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حامد شادبهر با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: مأموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

کد خبر 6090174

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر