Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با اعضای شورای نگهبان استان کرمانشاه اظهار داشت: غدیر یعنی مدیریت، مدیریت برای استمرار رسالت در جامعه، زیرا از همان سرچشمه ای که پیامبر اسلام (ص) شنیده حضرات معصومین (علیهم السلام) هم شنیده اند، لذا بعد از پیامبر(ص) حضرات معصومین (علیهم السلام) منشأ می باشند، همانگونه که پیامبر اسلام (ص) منشأ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران افزود: امامین انقلاب روی شورای نگهبان صحه گذاشته و مورد تأییدشان است، شورای نگهبان از زمان پیامبر اسلام (ص) بوده و در زمان حضرات معصومین (ع)استمرار یافته، لذا می بینیم در روز اکمال دین و اتمام نعمت های الهی که روز غدیر بود، شورای نگهبان وجود داشت تا بهترین را انتخاب کند و به مردم معرفی نماید، بنابراین مقررات و قوانین ما باید گونه ای باشد که اسلامیت کار را مد نظر قرار دهیم.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: شورای نگهبان یکی از الطاف الهی بود که امام راحل پایه گذاری کرد، تعبیر امام (ره) پیرامون شورای نگهبان راجع به هیچ نهادی نیست، نهادی که امام صد در صد تأیید کرده، زیرا این شورا در واقع از اسلام نگهداری می کند و سلامت افراد را می سنجد، تمام دنیا برای انتخاب افراد ملاک دارند.

وی پیرامون قوانین و مصوبات مجلس تصریح کرد: قوانین مجلس باید آنقدر قوی و استوار باشد که شورای نگهبان آن را رد نکند، لذا می بینیم مدیریت در طول تاریخ خصوصاً در زندگی پیامبران(ع) وجود داشته، غدیر یعنی مدیریت، مدیریت برای استمرار رسالت در جامعه ای که پیامبر رحمت(ص) بنیاد نهاده بودند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطر نشان ساخت: تمام برنامه های بزرگ ما جزو مدیریت است، اسرار حکومتی ما جزو مدیریت ماست، لذا شورای نگهبان انصافا کارش سنگین است و مسئولیت بزرگی بر دوش دارد، یکی از شئون ماندگار انقلاب اسلامی همین شورای نگهبان است، لذا باید صرفا اسلام را مد نظر قرار دهیم.
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عید غدیر شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)