Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صدرالله بابلی» روز سه‌شنبه در جلسه ای با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در راستای رفع مشکلات گازرسانی و معارضین خطوط انتقال گاز روستاهای سرپل ذهاب این شهرستان افزود: با ا اجرای پروژه های در دست اقدام در شهرستان ۵۸ درصد روستاهای دارای سکنه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی اظهار داشت: در تعدادی از  روستاهای مسیر دشت ذهاب، پشت تنگ ذهاب و بخش مرکزی در سرپل ذهاب هنوز مردم از نعمت گاز برخوردار نشدند و متاسفانه معارضین در مسیر خطوط گازرسانی وجود دارد که در این راستا به مدیرعامل گاز استان کرمانشاه و پیمانکاران تاکید می شود در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع معارضین خطوط انتقال لوله گاز اقدام کنند تا هر چه سریعتر مردم از این نعمت برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب در ادامه گفت: لازمه این کار پیگیری ویژه مسوولان مربوطه و مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه و همکاری اداره راه و شهرسازی است.

بابلی ادامه داد: باید اعتبارات لازم در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا به ادامه پروژه گازرسانی سرعت بخشیده شود و مسوولان در این میان تسهیل گر باشند.

وی اضافه کرد:  اداره راه و شهرسازی با همکاری اداره گاز قبل از شروع فصل سرما، مشکلات سر راه خطوط انتقال گاز حل و فصل کنند تا در آینده مشکلات روستانشینان ۲ چندان نشود.

شهرستان سرپل ذهاب با سه بخش مرکزی، دشت ذهاب و قلعه شاهین دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

سرپل ذهاب  هشت دهستان و ۲۰۸ روستا دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب گاز رسانی شرکت گاز استان کرمانشاه گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب گاز رسانی شرکت گاز استان کرمانشاه سرپل ذهاب گاز رسانی شرکت گاز استان کرمانشاه گاز گاز استان کرمانشاه سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می‌طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی از دیگر از چالش‌های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می‌شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

گفتنی است، در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

کد خبر 6095763

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند