Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:06:47 GMT

باشگاه سایپا میزبان مربیگری فوتسال بانوان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۰۱۲۱

باشگاه سایپا میزبان مربیگری فوتسال بانوان

حسین خبیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره آموزشی از صبح امروز - سه شنبه - با حضور مدیران فوتبال کشور از جمله سید مهدی حسینی پور مدیرعامل باشگاه سایپا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، بهنام ابوالقاسم پور، محمود فکری ملی پوشان سابق فوتبال ایران و مهدی حسینی نسب پیشکسوت فوتبال ایران در محل کلبه خورشید باشگاه سایپا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آخرین نکات دوره آموزشی AFC و فیفا از محورهای این دوره تخصصی خواهد بود خاطرنشان کرد: مظفر به عنوان مدرس این دوره از مربیان شاخص فوتسال و در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتسال بانوان کویت را در دست دارد.

وی بیان کرد: ۱۷ مربی از شهرهای مختلف کشور با حمایت کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان در این دوره شرکت دارند که می تواند از نظر فنی توان مربیان بومی را افزایش دهد.  

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران فوتسال حمیدرضا گرشاسبی فیفا باشگاه سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال حمیدرضا گرشاسبی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال حمیدرضا گرشاسبی فیفا باشگاه سایپا باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش