Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت. چهارشنبه علاوه بر جنوب سیستان وبلوچستان، شرق هرمزگان در ارتفاعات کرمان نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر وقت در گیلان و مازندران ابرناکی و بارش خفیف و پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود. پنجشنبه در اردبیل و سواحل شمالی ابرناکی، بارش پراکنده همراه با کاهش نسبی دما و وزش باد رخ می‌دهد.

در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست. طی سه روز آینده در شهر‌های مرزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور نیز آسمانی غبار آلود همراه با کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

جمعه در شرق مازندران و گلستان و همچنین در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است.

شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود و ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط واقع در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و در جنوب سیستان وبلوچستان رگبارورعد برق گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

طی این پنج روز در شهر‌های مرزی واقع در شمال شرق و شرق کشور وزش باد و خیزش گردوخاک پدیده حاکم است. دریای عمان نیز در این مدت مواج است. از بعد از ظهر چهارشنبه تا یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر روند کاهش نسبی دما در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی حاکم می‌شود و دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

      Video Player is loading. Play Video Play Mute   Current Time 0:00 / Duration 0:00 Loaded: 0%   0:00 Progress: 0% Stream Type LIVE Remaining Time -0:00   Playback Rate   1x Chapters Chapters Descriptions descriptions off, selected Subtitles subtitles settings, opens subtitles settings dialog subtitles off, selected Audio Track   Fullscreen

This is a modal window.

 

Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.

TextColorWhiteBlackRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyOpaqueSemi-TransparentBackgroundColorBlackWhiteRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyOpaqueSemi-TransparentTransparentWindowColorBlackWhiteRedGreenBlueYellowMagentaCyanTransparencyTransparentSemi-TransparentOpaque Font Size50%75%100%125%150%175%200%300%400%Text Edge StyleNoneRaisedDepressedUniformDropshadowFont FamilyProportional Sans-SerifMonospace Sans-SerifProportional SerifMonospace SerifCasualScriptSmall Caps Reset restore all settings to the default valuesDone Close Modal Dialog

End of dialog window.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سازمان هواشناسی ، وضعیت و آب و هوا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وضعیت و آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال