Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور در کلاس فشرده آیلتس و یادگیری زبان در تابستان می‌تواند بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باشد. با توجه به این که در تابستان، درس و مشق کودکان و نوجوانان تمام می‌شود، پر کردن اوقات فراغت و بیکاری آنها برای والدین به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود. در این میان، این چالش برای آن دسته از والدینی که به آموزش و یادگیری فرزندان خود بیشتر اهمیت می‌دهند، جدی‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو توصیه می‌شود با انتخاب یک مرکز آموزش زبان معتبر، اوقات بیکاری نوجوان و کودک خود را به بهترین شکل ممکن پر کنید. به این ترتیب از هدر رفت زمان جلوگیری شده و می‌توانید به صورت فشرده، شاهد یادگیری زبان توسط فرزند خود باشید.در این مقاله همراه ما باشید تا با دوره های آموزشگاه سفیر نیز بیشتر آشنا شوید.

انتخاب آموزشگاه مناسب برای کلاس فشرده آیلتس در تابستان

تابستان بهترین فرصت برای افرادی است که در زمینه آموزش زبان، ضعف‌هایی دارند. این افراد با شرکت در دوره‌های فشرده که در مراکز آموزشی معتبر برگزار می‌شود می‌توانند تمامی این ضعف‌ها را برطرف کرده و سطح یادگیری زبان خود را ارتقا دهند.
توجه داشته باشید که برای حضور در کلاس فشرده آیلتس و آموزش تمامی نکات مرتبط با آموزش زبان باید از خدمات آموزشگاه‌های مجاز و معتبر استفاده کنید. از جمله این مراکز، آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان است. این مرکز به منظور ارتقای سطح آموزش زبان آموزان، از اساتید خبره استفاده کرده و بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار می‌دهند.
به صورت کلی برای انتخاب مرکز آموزشی مناسب برای یادگیری زبان در فصل تابستان باید به ویژگی‌های زیر توجه نموده و سپس ثبت نام را آغاز کنید:
• برخورداری از استانداردهای تعیین شده: کودکان و نوجوانان به دلیل روحیات متفاوتی که دارند، باید به صورت مناسب و بر اساس یک سری استانداردها، آموزش ببینند. به این صورت که باید تمامی مطالب به صورت مفهومی به آنها آموزش داده شده و این آموزش‌ها به گونه‌ای نباشند که حوصله زبان آموز سر برود. در مراکز معتبر، آموزش زبان به همراه بازی و سرگرمی صورت می‌گیرد تا سطح یادگیری افراد افزایش یافته و تمرکز آنها بر روی مباحث مطرح شده باشد.
• استفاده از اساتید مجرب: در کلاس فشرده آیتلس باید از اساتید خبره و مجرب استفاده شود. این اساتید با روش‌های تدریس به روز زبان آشنایی داشته و با استفاده از متدهای روز دنیا، آموزش‌ها را ارائه می‌کنند. در ضمن این افراد با توجه به دوره‌هایی که گذرانده‌اند، با صبر و حوصله و روش‌های مناسب، تمامی آموزش‌ها را برای چند بار مرور کرده و این آموزه‌ها را در ذهن آنها تثبیت می‌کنند.
• برگزاری کلاس‌ها در محیطی مناسب: یکی از دل نگرانی‌هایی که والدین در زمینه برگزاری کلاس‌های زبان دارند، امنیت کلاس‌ها، مناسب بودن فضای کلاس‌ها با سن فرزندان آنها و مسائلی از این دست است. gosafir با فراهم کردن کلاس‌هایی با فضا و جو صمیمانه و مطمئن، خیال والدین را از این بابت آسوده خاطر کرده است.
• امکان حضور در دوره‌های آنلاین: امروزه با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد و یا مشغله زیاد والدین، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین در آموزشگاه‌های معتبر فراهم شده است. در این حالت، امکان رفع اشکال زبان آموزان در کلاس فشرده آیتلس وجود دارد. به این ترتیب مدت زمان مورد نیاز برای زبان آموزان کاهش یافته و از فرصت به وجود آمده در تابستان می‌توان به نحو احسنت استفاده کرد.
• یادگیری زبان با هزینه‌های مناسب: مراکز معتبر آموزش زبان به منظور جلب رضایت مشتریان خود، کلاس‌های خود را با هزینه‌های پایینی برگزار می‌کنند. به این ترتیب امکان حضور اقشار مختلف در این کلاس‌ها وجود خواهد داشت.

ویژگی‌های دوره‌های آموزش زبان در تابستان

به دلیل فرصت محدودی که در تابستان برای کودکان و نوجوانان به وجود آمده است، مراکز آموزش زبان، دوره‌هایی را به صورت فشرده تدارک دیده‌اند. در این دوره‌ها، تمامی دروس به صورت فشرده به زبان آموزان ارائه شده و تمرینات لازم برای تثبیت این آموزش‌ها، انجام می‌شود. این عوامل باعث می‌شوند تا در دوره‌های تابستانی، سطح یادگیری به صورت چشمگیری افزایش یافته و افراد بتوانند بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشند.
سفیر گفتمان برای استفاده بهینه افراد از این فرصت به وجود آمده، کلاس فشرده آیتلس و دوره‌های آموزش زبان برای کودکان، نوجوانان و دانشجویان تدارک دیده است. تمامی این دوره‌ها به صورت تخصصی برگزار شده و سطح کیفی این دوره‌ها در سطح بین المللی قرار دارند.

مزیت‌های آموزش زبان در دوره‌های تابستانی

چنانچه قصد شرکت در کلاس‌های آموزش زبان در دوره‌های تابستانی را دارید بهتر است با مزیت‌های شرکت در این دوره‌ها آشنا شوید. به این ترتیب می‌توانید از حضور در این دوره‌ها لذت برده و یا فرزندان خود را تشویق به شرکت در این کلاس‌ها نمایید.
از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• استفاده بهینه از فرصت بیکاری در تابستان
• رفع ضعف‌های آموزش زبان
• امکان انجام تمرین‌های لازم جهت یادگیری زبان
• گرفتن مدرک آیلتس در کلاس فشرده آیتلس
• جلو افتادن از زمان بندی انجام شده برای آموزش زبان

کلام آخر

آموزش زبان و حضور در کلاس‌های زبان از جمله برنامه‌های کارآمد برای دانشجویان و دانش آموزان است. این افراد به دلیل این که در تابستان از درس و امتحانات و مدرسه، آسوده خاطر هستند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و علاوه بر آموزش زبان به صورت فشرده و کارآمد، در برنامه آموزش خود نیز پیشرفت کنند. دانشجویان نیز می‌توانند با کلاس فشرده آیلتس در بازه سه ماهه تابستان مدرک آیلتس خود را دریافت کنند برای شرکت در دوره‌های آموزشی تابستانه زبان، توصیه می‌شود در کلاس‌های مرکز آموزش زبان سفیر گفتمان شرکت کنید.
این مرکز با برخورداری از کادری مجرب و موفقیت در کسب گواهینامه‌های بین المللی در زمینه آموزش زبان از جمله گواهینامه استاندارد جهانی ایزو 9001 در مدیریت کیفیت، ایزو 10002 در مدیریت شکایات مشتریان و ایزو 10015 در مدیریت و آموزش، ایزو 29991 در سیستم مدیریت یادگیری زبان و ایزو 29990 استاندارد سیستم کیفیت مراکز آموزشی، همچنین کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج، بهترین آموزش‌ها را به متقاضیان ارائه می‌دهد. در کلاس فشرده آیتلس در این مجموعه، تمامی اطلاعات و آموزش‌ها به صورت تخصصی و با کیفیت بالا به زبان آموزان ارائه شده و متقاضیان می‌توانند در طول‌ترم تابستانه، تمامی آنچه برای شرکت در آزمون آیتلس لازم است را یاد بگیرند.

کد خبر 1652864

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان آموزش زبان دوره های آموزش دوره ها صورت فشرده یادگیری زبان زبان آموزان آموزش ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت