Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:17:22 GMT

پیشرفت کشور مرهون صنعت فولاد است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۰۲۲۲

پیشرفت کشور مرهون صنعت فولاد است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسین عامریان در نخستین آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار صندوق بازنشستگی فولاد  در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد با بیان اینکه اولین هدف ما  از برگزاری این همایش اینست که برای آینده، ایرانی سربلند داشته باشیم، اظهار کرد: بازنشستگان صندوق فولاد چه آنهایی که در معادن در سخت ترین شرایط کاری خدمت کرده‌اند و چه آنانی که در صنایع معدنی و فولادی سالها تلاش کرده‌اند در واقع زنجیره‌ای را شکل دادند تا صنعت و معدن کشورمان شکوفا شود و این موضوع نشان‌دهنده عشق و علاقه فراوان آنان به کشورشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه صندوق فولاد مفتخر به تکریم بازنشستگان خود است، گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

وی افزود: عرصه فولاد عرصه ویژه‌ای است و از کسانی که شروع کردند اثر ماندگار از خود گذاشتند و توسعه و پیشرفت را رقم زدند باید قدردانی کرد.

عامریان تصریح کرد: ما وظیفه داریم قدردان ایثار و از خود گذشتگی بازنشستگان و چهره‌های ماندگار صندوق باشیم و می‌خواهیم با تجلیل از چهره‌های ماندگار برای نسل فعلی و آیندگان هم الگو بسازیم.

گفتنی است؛ در این مراسم که احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرضیه داوری  مدیرکل حقوقی وزارت کار، مدیرکل گزینش وزارت کار، تیموری مدیرعامل سایپا، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر، عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و شمار دیگری از مسئولان بلندپایه و همچنین بازنشستگان صندوق از شهرهای مختلف و شماری از  اعضای کانون‌های بازنشستگی حضور داشتند، لوح تقدیر و هدایای و تندیس 24 چهره ماندگار و 10 نفر ایثارگر صندوق که اغلب آنها از چهره‌های شاخص حوزه معدن هستند اهدا شد.

24 چهره ماندگار صندوق بازنشستگی فولاد که در این مراسم تجلیل شدند به شرح ذیل است:

ایرج اصلانی قائم مقام وقت شرکت ملی فولاد و مدیرعامل اسبق شرکت ذوب آهن اصفهان، محمد حسن عرفانیان مجری طرح شرکت فولاد مبارکه، عبدالوهاب ادب آوازه رئیس انجمن جوشکاری ، رضا اشرف سمنانی قائم مقام وقت دفتر همکاری‌های فنی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان، سید اردشیر افضلی معاون سابق بهره‌برداری ذوب آهن اصفهان، رئوف پرتوی سرپرست اسبق طراحی واحدهای معدنی شرکت ملی فولاد ایران، رئوف پالیزدار معاون اسبق سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد پیشوا پژوهشگر رتبه اول وزارت صنایع و معادن، منوچهر توفیقی رئیس اسبق هیئت مدیره گروه صنعتی فولاد اهواز، علی اصغر چیت ساززاده طراح طرح جامع فولاد ایران، علی خزایی تبار مولف 100 جلد تالیفات در حوزه عمران و نقشه برداری، ایرج سلطانی پژوهشگر نمونه صنعت و معدن، مسعود شایق مدیر اسبق ترابری ذوب آهن اصفهان، محمود شیری مدیرعامل اسبق شرکت‌های صنایع مس و پتروشیمی، علی صادقی معاون اسبق بهره برداری فولاد میبد، اسماعیل فتوت رکورددار و قهرمان ورزشی، مجتبی فردیار مسئول اسبق بازسازی کوره‌های بلند ذوب آهن اصفهان، محمدرضا فرقدانی معاون اسبق تولید ذوب آهن اصفهان، سروش کامیاب از مدیران راه اندازی فولاد مبارکه، سیروس موتمن مدیر برگزیده توسعه فولاد کشور، مهدی نصرآزادانی معاون اسبق برنامه ریزی ذوب آهن اصفهان، غلامرضا نوری هنرمند و فعال فرهنگی، احمدعلی هراتی نیک مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان، مهناز همدانی زاده نویسنده بیش از 5 جلد کتاب.

فرایند ثبت‌نام پوشش بیمه‌ای زنان خانه‌‌دار اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس صندوق بازنشستگی فولاد مدیرعامل صندوق ذوب آهن اصفهان معاون اسبق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت توسعه صنایع دریامحور، گفت: از جمله صنایع فعال این حوزه در قشم صنعت لنج‌سازی است که سودآوری بالایی به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، عادل پیغامی امروز در نشست ویژه با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس کشور که در سالن مرکز بین‌المللی رشد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 12 واحد لنج‌سازی با ظرفیت تولید 50 فروند در سال در این جزیره فعال هستند و محصولاتشان به خارج از کشور صادر می‌شود.

وی افزود: محصولات تولیدی در صنایع لنج‌سازی قشم عمدتا به کشورهای آفریقایی، حوزه خلیج فارس و هند صادر می‌شود و سودآوری بسیار خوبی نیز به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: صنعت دریاپایه مشتمل بر 24 فعالیت است و جزیره قشم به تنهایی توانایی بهره‌برداری از همه آیتم‌های این صنعت را دارد

پیغامی با بیان اینکه مهمترین مزیت اقتصادی این منطقه فعالیت‌های اقتصادی دریاپایه است، گفت: مهمترین وجه فعالیت‌های دریاپایه به حوزه لجستیک، فعالیت‌های شیلاتی و شناورسازی مربوط می‌شود و امروز قشم با توان بالای پرورش ماهی و میگو، لارو میگو، بچه ماهی و ماهی در قفس به مهمترین قطب شیلاتی کشور تبدیل شده است.

وی با تأکید بر توسعه صنعت بانکرینگ در قشم، خاطرنشان کرد: بانکرینگ صنعت دریاپایه بسیار ارزشمندی در حوزه ارزآوری است که در قشم، در حال حاضر فقط بخش سوخت‌رسانی آن تکمیل شده، در حالی‌که 60 درصد نفت دنیا از مسیر خلیج فارس تأمین می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: با تکمیل زنجیره بانکرینگ اعم از امکانات تعمیرات شناورها، فروش مواد غذایی، خدمات هتلینگ، خدمات درمانی، فروش آب معدنی و اینترنت اشیاء می‌توان بخش مهمی از درآمد بالای این صنعت را از آن خود کنیم.

در این نشست که با هدف همکاری‌های علمی و مطالعاتی برگزار شد، شماری از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس از جمله سردار سیدیحیی رحیم‌صفوی سئوالاتی در مورد مزیت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره قشم، میزان صادرات این منطقه در سال گذشته، برنامه‌های آتی سازمان در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و امکان مشارکت دانشگاهیان در پیشبرد اهداف کلان منطقه آزاد مطرح کردند.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است