Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@09:14:29 GMT

گوشی گلکسی A۲۳، ۵G سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ واتی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۰۲۶۷

گوشی گلکسی A۲۳، ۵G سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ واتی

انتظار می‌رود گلکسی A۲۳، ۵G به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده باشد. این گوشی هوشمند با چند شماره مدل مختلف در وب سایت FCC ظاهر شده است که نشان می‌دهد گلکسی A۲۳، ۵G در انواع حافظه‌های ذخیره سازی متعدد عرضه خواهد شد. اخیرا یک محصول جدید سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول که به زودی عرضه خواهد شد، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A۲۳، ۵G می‌باشد.

FCC چند شماره مدل مختلف از این دستگاه را منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلکسی A۲۳، ۵G در انواع حافظه‌های ذخیره سازی متعدد عرضه خواهد شد. سایر وب‌سایت‌های صدور گواهینامه از جمله BIS India و Geekbench نیز اطلاعاتی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر کرده اند.

انتظار می‌رود گلکسی A۲۳، ۵G به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده باشد. این گوشی هوشمند با شماره مدل‌هایی که در ادامه نام می‌بریم در وب سایت FCC ظاهر شده است:

• SM-A۲۳۶M/DS, SM-A۲۳۶M/DSN, SM-A۲۳۶M/N
• SM-A۲۳۶B/DS, SM-A۲۳۶B/DSN, SM-A۲۳۶B/N
• SM-A۲۳۶E/DS, SM-A۲۳۶E/DSN, SM-A۲۳۶E/N

اعداد مدل حاکی از آن است که گلکسی A۲۳، ۵G در سه مدل و نسخه ذخیره سازی مختلف وارد بازار خواهد شد. طبق فهرست FCC، گلکسی A۲۳، ۵G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و به دوربین پشتی سه گانه یا چهارگانه مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند اتصال وایفای با باند‌های ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز را نیز ارائه می‌دهد. در این لیست به بلوتوث ۵.۰ و NFC نیز اشاره شده است.

گلکسی A۲۳، ۵G یک گوشی هوشمند ۵G خواهد بود و چندین باند ۵G را ارائه می‌دهد. بنچمارک گیک بنچ نیز برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. طبق لیست منتشر شده، سامسونگ گلکسی A۲۳، ۵G از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ همراه با ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند اندروید ۱۲ با رابط کاربری OneUI ۴.۱ را اجرا خواهد کرد. طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی A۲۳، ۵G احتمالا یک دوربین پشتی چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق به همراه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سامسونگ ایالات متحده کمیسیون ارتباطات فدرال صدور گواهینامه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی گوشی هوشمند گلکسی A۲۳ خواهد شد وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد

به‌منظور احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان، قرارداد این پروژه مشارکتی شهرداری اصفهان با شرکت مپنا امروز (سه‌شنبه) امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی در سال های گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه های شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شد.

در حال حاضر دو مورد از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده در دست اقدام است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.

قرار است بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد، البته خدمات بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها تا ۶ سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از ۶ سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره‌برداری ازاین ایستگاه ها تموسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود.

احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسیله نقلیه برقی، نحوه شارژ آن و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

کد خبر 749294

دیگر خبرها

  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)