Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان ناظر آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: کار آسفالت این خیابان تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

علی شریفی ظهر امروز (۲۸ تیرماه) در حاشیه بازدید خبرنگاران از آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، اظهار کرد: روزانه دمای محیط، ضخامت و کیفیت آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان کنترل می‌شود و اکنون در آخرین مراحل آسفالت‌ریزی هستیم و یک لایه روکش مانده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد، افزود: آسفالت مورد استفاده در این پادگان، آسفالت بیندر ۰۱۹ است که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان با تست سینی قیر، قیر را می‌سنجیم و در سازمان منبع تهیه آسفالت توسط آزمایش‌های مختلف کنترل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه حین کار دانه‌بندی و ضخامت آسفالت بر اساس کُرگیری‌ سنجیده می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق مشخصات فنی و نشریه ۱۰۱ سعی می‌کنیم پیش برویم و کارها را تحویل دهیم. گفتنی است طبق نشریه ۱۰۱ و آیین‌نامه‌های موجود حداقل ضخامت ۴ سانت به بالا ریخته می‌شود.

ناظر پروژه آسفالت‌ریزی معابر زنجان اداره فنی مکانیک خاک استان زنجان نیز در رابطه با آسفالت‌ریزی معابر زنجان، اظهار کرد: امسال با اداره فنی مکانیک خاک استان زنجان به عنوان ناظر در پروژه آسفالت‌ریزی معابر زنجان فعالیت می‌کنم.

پریسا حمدملکی با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار آسفالت ریخته شده کاملاً به حالت کنترل شاخص‌های کمی و کیفی انجام شود، افزود: پروژه آسفالت‌ریزی معابر زنجان از بابت چند شاخص‌ اعم از دما، ضخامت آسفالت، تنظیم باد غلطک‌های چرخ لاستیکی و غیره کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه عمر آسفالت فی‌مابین قرارداد شهرداری و پیمانکاران منعقد شده و ضمانت کار پنج سال است، خاطرنشان کرد: این پروژه پنج سال با پیمانکار بوده و پس از آن تحویل قطعی به شهرداری داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان آسفالت پادگان آسفالت ریزی معابر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان