Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

میراکبر رضوی با اعلام این خبر گفت: به توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، اطلاعیه هوانوردی در پروازهای خارجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری دارای اعتبار است و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر ارائه دو دوز واکسن کرونا یا ارائه تست منفی PCR برای مسافران مورد توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابر مقررات وزارت بهداشت در صورت نیاز غربالگری هنگام ورود انجام و نسبت به مسافران مشکوک اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در پروازهای داخلی نیز با توجه به شیوع مجدد کرونا شرکت های هواپیمایی موظفند از تاریخ ۲۹ تیرماه در بدو ورود مسافران به هواپیما نسبت به ارائه پک بهداشتی شامل ماسک و پد الکلی در پروازها اقدام کنند.

رضوی بر رعایت فاصله اجتماعی در فرودگاه هنگام گرفتن کارت پرواز و استفاده از ماسک در محیط فرودگاهی تاکید کرد و اظهار داشت: بنابراین شرکت‌های هواپیمایی موظفند کمافی‌السابق نسبت به ضرورت استفاده از ماسک در طول پرواز و نظارت بر رعایت آن توسط مسافران اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی سفر هوایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند