Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، احمد راستینه، ‏نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد بن و سامان در مجلس درباره سفر رئیس‌جمهوری روسیه به ایران در توئیتر خود نوشت: «پوتین با سفر به تهران پیام روشنی به آمریکا و اروپایی‌ها مخابره کرد! امنیت غذا و انرژی درهم تنیده‌اند! اگر به دنبال انزوای مسکو و تهران هستید باید هزینه‌اش را بپردازید!»

روح الله متفکرآزاد، منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز درباره نشست روسای جمهوری کشورهای روسیه، ترکیه و ایران در تهران که در حال برگزاری است اینطور توئیت کرد: «دومین نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در تهران برای بررسی تحولات سوریه دیپلماسی فعال ایران برای ایجاد ثبات در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا در دست خالی بایدن در سفر به عربستان این گزاره را بیش از پیش عیان می‌کند.»

سیدنظام الدین موسوی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر هم به دیدار اردوغان با رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ایشان اشاره داشت و در توئیتر خود مرقوم کرد: «پیشنهاد می‌کنم وزارت خارجه، دیدن فیلم بیانات امروز رهبرانقلاب در دیدار با اردوغان را برای همه دیپلمات‌های ایرانی الزامی کند. راهبردی ترین مسائل فیمابین دو کشور را در کمترین زمان و با گزیده‌ترین واژگان منتقل می‌کنند: سلیس، صریح، قاطع، صمیمی و توام با احترام.  اَبَردیپلمات انقلابی!»

محسن زنگنه، نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس هم درباره سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار نوشت: «سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با رجب طیب اردوغان، یکی از افتخارآمیزترین گفتگوهای دیپلماتیک در تراز انقلاب اسلامی بود. صریح، روشن، جامع، قاطع و شجاعانه و در عین حال برادرانه و مشفقانه! چیدمان جلسه نیز همراستا با بیانات بود. برد-برد واقعی!»

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت و خمام در یازدهمین دوره مجلس نیز با اشاره به سفر بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده به ایران و دیدار روسای جمهوری روسیه، ترکیه و ایران در تهران اینطور نوشت: «هنوز سفر بایدن به منطقه تمام نشده که با ورود روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران، تلاش‌های آمریکا برای انزوای ایران در نطفه خفه شد. انزوا یا تشکیل اتحاد نظامی علیه ایران تبدیل به رویای دست نیافتنی شده است و آمریکا در منطقه باید به شکست سلام کند.»

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس اما برگزاری مراسم جشن بزرگ غدیر در تهران را بهانه توئیت خود قرار داد و با انتشار عکسی از مهمانی ۱۰ کیلومتری تهران اینطور نوشت: «اگر حقیقتی را به چشم دیدی، به خاطر دنیا آن را فراموش نکن و بر آن استوار باش. این شاید بزرگترین درس غدیر خم باشد. عید مبارک همه شما خوبان و عاشقان مولا علی(ع)»

مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو شورای اقتصاد نیز درباره مراسم مهمانی ۱۰ کیلومتری تهران در روز عید غدیر در سه توئیت جداگانه و با انتشار تصاویری از مراسم اینطور نوشت: «بعد از حماسه سلام فرمانده، حماسه راهپیمایی ۱۰کیلومتری عیدغدیر درخیابان ولیعصر شایسته توجه جامعه‌شناسان است. نمی‌توان این همه زیبایی رانبینیم وفقط دنبال ایراد گرفتن باشیم. کار به این عظمت حتما اشکالاتی دارد که تشکل‌های مردمی برگزارکننده خوبست درجهت رفع آن دربرنامه‌های آتی بکوشند.» او در توئیت دیگری هم اینطور ادامه داد: «اما درباره بخش بزرگی از مردمی که در این جشن شرکت کردند؛ این‌ها مردم واقعی و عادی این مملکت هستند، نه دنبال براندازی هستند، نه دنبال سوپرانقلابی‌ها؛ دنبال زندگی هستند. عقاید اغلب معتدلی هم دارند، خیلی‌هاشون به سبک و شیوه مختص خودشان مسلمانند و دارند زندگی می‌کنند و آن را به میل بنده در مجلس و دولت و جای دیگر، تنظیم نمی‌کنند. حداقل صدای بلند و گوش‌خراشی مثل سوپرانقلابی‌ها و براندازان ندارند، درنتیجه براحتی توسط هر دوطرف هم مصادره می‌شوند، اما این‌ها دارند زندگی خودشان را می‌کنند این‌ها را باید شناخت، باید حرفشان را شنید و آنها را بحساب آورد.»

حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در یازدهمین دوره‌ مجلس هم از حضور خود در جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر خبر داد و نوشت: «دیروز با خانواده در جشن بزرگ غدیر (#مهمونی_۱۰_کیلومتری) شرکت کردم. خیابان ولیعصر(عج) مالامال از مردمی بود که عشق به ولایت و ائمه معصومین(ع) در درونشان موج می‌زد. شک ندارم با این ویژگی که مردم عزیزمان دارند می‌توانیم از مشکلات و سختی‌ها عبور کنیم. لازمه آن کار و تلاش و وحدت است.»

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون محیط زیست نیز درباره موضوعی محیط زیستی توئیت کرد و با انتشار تصویر یک محیط‌بان اینطور نوشت: «به فراخور مسئولیتی که در فراکسیون محیط زیست دارم می‌بایست سفرهای مختلفی را برای سرکشی به نقاط مختلف کشور بروم، عمده سفرهایم همراه است با اتفاقات تلخی که بشر بر محیط پیرامونش وارد ساخته است، اما تلخی این رخدادها با شیرینی همراه می‌شود وقتی که امثال آقای هندورابی‌زاده را می‌بینم؛ محیط بان دلسوزی که لشکری یک نفره برای طبیعتش است و توانسته تمام ۱۲۱ ساکن جزیره هندورابی به محیط‌بانانی دلسوز بدل کند. قدردان زحمات این محیط بان و رئیس محیط زیست منطقه کیش هستم که با تلاش خود بیشترین خدمات را به زیست پیرامونشان ارائه کرده‌اند.»

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم نیز از صدور اطلاعیه‌ای از سوی دفتر خود نوشت. در این توئیت آمده است: «پیرو تهمت‌ها، نشراکاذیب و باج‌گیری بعضی رسانه نماها در روزهای اخیر، به اطلاع می‌رساند: گردانندگان این شبهه رسانه‌ها دردادگاه صالح برای نشراکاذیب باید پاسخگو باشند. پیگیری‌های قضایی انجام شده و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.»

سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد نیز با انتشار فیلم‌های گفت و گوی تلفنی خود با یکی از بخش‌های خبری سیما جمهوری اسلامی در توئیتر نوشت: «در نامه مشترکی همراه با روسای محترم کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به رئیس سازمان سنجش پاسخ صریح دادیم که معیار پذیرش در آزمون وکلا میانگین وزنی نمرات ترازشده و رویه معمول سنجش در آزمون سراسری است. هیچ ابهامی در کار نیست.»

کمال حسین‌پور، نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت هم با انتشار هشتگ سازمان غذا و دارو در توئیتر خود اینطور نوشت: «سازمانی که درگیر تعارض منافع است و سابقه عدم حمایت از شرکت‌های داخلی را در موضوع مهم تولید واکسن کرونا، در کارنامه خود دارد نمی تواند مجری خوبی برای اجرای طرح دارویار در کشور باشد. مجلس انقلابی افزایش قیمت دارو را نمی‌پذیرد.»

سید محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس نیز درباره کسب افتخار علمی توسط دانش‌آموزان المپیادی را سوژه توئیت خود قرار داد و اینطور نوشت: «کسب مقام های برترتوسط دانش آموزان رادر المپیادهای جهانی تبریک عرض می‌کنم. بازهم به دنیا ثابت شد که استعداد ایرانی از متوسط استعداد جهانی بالاتر است، باید از وجود این نخبگان درحل مشکلات کشوراستفاده کرد. دشمنان ایران در حکومت‌های گذشته با ایجاد فقر علمی، فقر اقتصادی و صنعتی را به همراه آوردند.»

هادی بیگی‌نژاد، ‏‏‏‏نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی نیز به مساله تولید و فروش نفت ایران در بازارهای جهانی اشاره داشت و در توئیتر خود نوشت: «ما امکان تولید ۴میلیون بشکه نفت خام را در روز داریم که ۱میلیون آن صادر و ۲میلیون صرف پالایشگاه‌های داخلی می‌شود. بدیهی است که ۱میلیون بشکه باقی مانده، مشکل نفت جهان را با توجه به نیاز بالای آن‌ها حل نمی‌کند و صرفا مغالطه‌ای از سوی آمریکا برای تغییر محاسبات ایران در مذاکرات است.»

علی بابایی کارنامی، ‏‏نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم و نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی هم با یادآوری قطع برق در روزهای مشابه سال قبل در حساب توئیتری خود نوشت: «سال گذشته در چنین روزهایی قطع مکرر برق امان مردم را بریده بود اما امسال با وجود افزایش مصرف با چند هماهنگی بین دستگاهی و تعمیرات به موقع واحدهای نیروگاهی شاهد قطع برق نیستیم. وقتی میگفتیم اراده‌ای برای حل مشکلات نیست منظور مواردی از این دست بود.»

کد خبر 691700

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهمانی ۱۰ کیلومتری یازدهمین دوره توئیتر خود نماینده مردم نیز درباره محیط زیست خود نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند