Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@06:14:01 GMT

آمادگی محمود عباس برای سازش با رژیم صهیونستی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۰۸۱۰

 

 
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس خبری با «کالوس یوهانس» رئیس جمهور رومانی در بخارست، از آمادگی این تشکیلات برای ورود به روند صلح با تل‌آویو بر اساس قوانین بین‌المللی خبر داد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، محمود عباس از رژیم صهیونیستی برای اجرای توافقنامه‌های امضا شده به عنوان مقدمه‌ای برای انتقال به روند سیاسی متکی به راه‌حل دو دولتی(فلسطینی-اسرائیلی) بر اساس مرزهای سال ۱۹۶۷ و قطعنامه‌های بین‌المللی و نیز پایان دادن به اشغالگری اسرائیل، درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس گفت که وضعیت کنونی غیرقابل استمرار است و ما به برقراری تماس‌ها برای جلب حمایت بین‌المللی و ارائه راهکارهایی برای ممانعت از نابسامانی اوضاع، ادامه خواهیم داد زیرا فروپاشی راه‌حل دو دولتی ما را در برابر گزینه‌های دشوار و پیچیده قرار خواهد داد.

وی افزود که با وجود همه اینها ما آماده ورود به هر گونه تلاش‌های صلح یا طرح‌های ابتکاری مبتنی بر قوانین بین‌المللی هستیم تا به برقراری صلح و امنیت و ثبات برای همه در منطقه، پایان دادن اشغالگری اسرائیل و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی منجر شود.

مذاکرات فلسطینی-اسرائیلی از سال ۲۰۱۴ در پی مخالفت رژیم صهیونیستی با اجرای مرحله چهارم آزادی اسرای فلسطینی که پیش از توافق اوسلو به اسارت گرفته شده‌اند و نیز پافشاری این رژیم برای تداوم شهرک‌سازی، متوقف شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک

دانشجوی آمریکایی می‌گوید: این اعتراضات، سرآغازی بر پایان پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از اسراییل است.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی