Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان محاسبات با توجه به مستندات روزنامه رسمی کشور، در نامه‌ای رسما عضویت سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را در هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی قویا رد کرد.

بیشتر بخوانید :

تخته گاز میرسلیم در جاده افشاگری/ ۱۰ خانواده مافیای واردات خودرو هستند / یکی از مسائل مهم ، قاچاق از طریق شبکه‌های رسمی است ۴ نقد به مواضع میرسلیم / لطفا ، این پیشنهاد دلسوزانه را هم جدی بگیرید مهدی چگونه «شکار» منافقین شد ؟ / روایت میرسلیم از بازداشت ، اتهام ها و زندان فرزندش + عکس مهدی فرزندان هم «خودی و غیرخودی» شده اند ؟ / انتقاد یک حقوقدان از استاندارد دوگانه در تعیین صلاحیت لاریجانی و میرسلیم

متن نامه دیوان محاسبات که در تاریخ ۱۵/۴/۱۴۰۱ به شماره ۶/۲۰۵۰۰ صادر شده است به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای قاسمی
رئیس دفتر محترم و مشاور نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
سلام علیکم

با احترام، بازگشت به نامه شماره ۲۳۰۱/۴۰۱/۱ مورخ ۹/۳/۱۴۰۱ در خصوص عضویت جناب آقای مهندس میرسلیم نماینده محترم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در هیات مدیره پنج شرکت که در خبرگزاری ها و فضای مجازی انتشار یافته است، با عنایت به بررسی های به عمل آمده و اطلاعات مندرج در سامانه روزنامه رسمی، مواردی را به شرح شرح ذیل جهت استحضار تقدیم می‌دارد:

۱- برابر نامه مورخ ۳/۳/۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت صنعتی و تولیدی دیزل سنگین ایران (دسا) به شماره ثبت ۱۴۱۴۸، ایشان از سال ۱۳۹۴ هیچگونه مسئولیت و سمت اجرایی در شرکت مذکور ندارند و متذکر می شود که نام ایشان در زمره اعضای هیات مدیره مندرج در اصلاحیه روزنامه رسمی مورخ ۱/۱۲/۱۴۰۰ دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- بر اساس آگهی مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲۴/۳/۱۳۹۵ موسسه توسعه فناوری قوای محرکه سنگین ایرانیان، به شماره ثبت ۲۳۵۱۳، از تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ منحل اعلام شده است.
۳- بر اساس آگهی مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲/۱۱/۱۳۹۶، آگهی ختم تصفیه شرکت منحله گسترش سامانه‌های الکترونیک خودرو به شماره ثبت ۲۳۳۰۲۶، اعلام شده است.
۴- همچنین ایشان در شرکت مهندسی موتور آدرینا راد نیرو، به شماره ثبت ۵۱۶۹۸۶ وفق آگهی مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۸ روزنامه رسمی، عضو هیات مدیره آن نیستند.
۵-جناب آقای مهندس میرسلیم در تاریخ ۲۲/۲/۱۳۹۹، از شرکت تحقق، طراحی و تولید موتور ایران (ایپکو) به شماره ثبت ۱۳۶۹۴۴ و پیش از نشستن بر کرسی نمایندگی رسما استعفا کرده‌اند و مطابق اصلاحیه مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲۶/۴/۱۳۹۹، عضو هیات مدیره شرکت مذکور نیستند.

ناصر روزبهانی
مدیرکل امور مجلس

۲۱۲۲۰

کد خبر 1652961

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی میرسلیم اصلاح طلبان اصولگرایان روزنامه رسمی مورخ شماره ثبت هیات مدیره مورخ ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!

طرفداری | رسانه رسمی باشگاه استقلال واکنشی چند دقیقه‌ای به تغییر در رأس این باشگاه داشت.

بعد از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، خبر برکناری علی خطیر از پست مدیرعاملی باشگاه آبی‌پوش پایتخت در برخی رسانه‌ها منتشر شد. جواد نکونام هم در گفت‌وگویی از این موضوع اظهار خوشحالی کرد و تصمیم مالک جدید باشگاه را درست دانست.

نکته جالب، سکوت رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص بود، تا اینکه بالاخره خبر کنار گذاشته شدن خطیر و انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در کانال این باشگاه منتشر شد. البته این پست تنها چند دقیقه دوام داشت و چند دقیقه بعد از روی کانال استقلال پاک شد!

متنی که در کانال منتشر شد به شرح زیر بود:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رییس، فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره  تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند. در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند. باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • فصل جدید آبی
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد