Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه چهار دیوان عدالت اداری در خصوص اعتراض آب منطقه ای چهار محال بختیاری و...مبنی بر ابطال مصوبه کمسیون آبهای زیرزمینی استان اصفهان در خصوص ممنوعیت بهره‌برداری جدید بر روی زاینده‌رود بخصوص پروژه بن_بروجن رای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، رأی شعبه چهارم دیوان عدالت اداری در خصوص تجدیدنظرخواهی و در خواست ابطال رأی قاضی نوریان در خصوص ممنوعیت هرگونه بهره برداری جدید بر روی حوزه زاینده‌رود در کمسیون آب‌های زیر زمینی استان اصفهان بنا به درخواست آب منطقه‌ای چهارمحال بختیاری و… وارد رسیدگی شد و در این‌خصوص رأی قطعی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رأی آمده است با توجه به این که موضوع دارای جنبه عمومی و عام شمول است و شامل تمام افرادی است که در حوزه آبریز زاینده رود هستند رسیدگی را در صلاحیت شعب دیوان عدالت اداری ندانست و آن را در صلاحیت هیأت عمومی دیوان عدالت اداری دانست.

در این رأی آمده است: رسیدگی از صلاحیت دیوان خارج و در صلاحیت هیأت عمومی دیوان می‌باشد، بنابراین مستند به مقررات ۱۰و۱۲ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری قرار عدم صلاحیت به‌شایستگی هیأت عمومی صادر و اعلام می‌گردد قرار قطعی است.

گفتنی است بر اساس رأی صادره در بهمن ماه‌سال ۹۹ از سوی دکتر علی نوریان قاضی کمیسیون آب‌های زیرزمینی استان اصفهان دستور توقف پروژه بن_بروجن تا زمان تأمین منابع آب پروژه مذکور و الزام وزارت نیرو به اجرای مصوبات شورای عالی آب صادر گردیده بود که مورد اعتراض شرکت آب منطقه‌ای استان چهار محال و بختیاری و… قرار گرفته است وحال باید منتظر بمانیم در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مطرح و این هیأت رأی قطعی صادر کند.

منبع: برنا

کد خبر 589381

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح بن بروجن طرح انتقال آب بن بروجن پروژه بن بروجن بن بروجن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دیوان عدالت اداری هیأت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود