Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تکمیل و بهره‌برداری برخی پروژه‌های راهسازی انتقاد کرد و گفت: این روند سبب افزایش هزینه تمام شده و نگرانی مردم می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، کیومرث حاجی‌زاده عصر امروز در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان دو اولویت مهم مسئولان و متولیان امر بوده که باید تمام دستگاه‌های اجرایی در تحقق این مهم اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در محورهای ارتباطی استان شد و افزود: اولویت  در جاده‌های استان گذاشتن نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز و استاندارد کردن جاده‌ها است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه باید خدمات نظام به مردم اعلام شود، ادامه داد: در حوزه راه اعتبارات در حوزه راه و آب بوده است زیرا دو معضل اصلی استان است اما نتیجه این تمرکز باید در زندگی مردم مشخص شود.

وی از ناتمام گذاشتن برخی پروژه‌های حوزه راه انتقاد کرد و گفت: وقتی تاکید می‌کنیم جاده‌ای سریع شروع و به اتمام برسد به این دلیل است که شاهد افزایش حوادث و تلفات نباشیم، البته متاسفانه جاده ساخته می‌شود اما باید برگردیم و جاده نوساز را ایمن کنیم که یاسوج_ سمیرم مصداق آن است.

وی ایمن‌سازی تعدادی از جاده‌های استان که نقاط حادثه خیز بیشتری دارند در دستور کار قرارداد  و تصریح کرد: جاده‌های غیراستاندارد، سرعت زیاد و خودرو‌های غیراستاندارد را از علل افزایش تصادف ها در جاده‌های استان دانست.

 معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار با انتقاد از طولانی شدن برخی پروژها  بیان کرد: بهره‌برداری از طرح پاتاوه-دهدشت 27 سال طول کشیده و همچنان مشکلات خود را دارد و طرح جاده یاسوج-اصفهان ساخته شده، ولی ایمن‌سازی نشده و باید دوباره ایمن‌سازی شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه دو تا سه درصد جاده ملی پاتاوه به دهدشت باید تکمیل شود زیرا هزینه رفت و آمدها، کاهش هزینه‌ها و بهره‌برداری روستاها از آن امکان‌پذیر می‌شود، گفت: بحث روشنایی، تهویه تونل‌ها و سایر نیازها باید مورد بررسی و تکمیل شود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: معارضات باعث طولانی شدن پروژه‌ها می‌شود و تا بیایم این مشکل را حل و اعتبار تزریق کنیم یکی دو سال طول می‌کشد و‌ چندین سال کمربندی یاسوج به فاصله 5 کیلومتر دچار معارض است، ورودی های شهر یاسوج یکی از معضلات اصلی معارضات است.

وی با بیان اینکه در نشست‌های مختلف به مشکلات در راه‌های استان اشاره کردو گفت: وجود جاده ایمن از موضوعات اصلی است و ملزومات مانند نیوجرسی جاده های انتنی و چراغ های چشمک زن و علائم ترافیکی باید در نظر گرفته شود و پروژه ها باید کامل تحویل داده شود زیرا در برابر جان و مال مردم مسئول هستیم

حاجی‌زاده با بیان اینکه یکی از علت تصادفات جاده ها است، گفت: بحث آموزش ، اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در حوزه رانندگی از دیگر موضوعات است که در تصادفات اثر گذار است اما توجه به زیرساخت و موضوعات فنی مهم است.

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در محورهای شمالی/ ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرجمحور کرج - چالوس و آزادراه تهران شمال یک‌طرفه شدضرب‎الاجل دادستان زنجان برای رفع نقاط حادثه‎خیز آزادراه‎های زنجان‌

وی در پایان این نشست به معضل شوتی‌ها در جاده‌های استان هم اشاره کرد و گفت: یکی از علل تصادف ها در جاده‌های استان خودروهای شوتی‌ هستند  که هر چه سریع‌تر ایستگاه ایست و بازرسی برای جلوگیری از افزایش کالای قاچاق و جولان خودروهای شوتی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد جاده های استان نقاط حادثه خیز حاجی زاده ایمن سازی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه