Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان صندوق فولاد چه آن‌هایی که در معادن در سخت‌ترین شرایط کاری خدمت کرده اند و چه آنانی که در صنایع معدنی و فولادی سال‌ها تلاش کرده اند در واقع زنجیره‌ای را شکل دادند تا صنعت و معدن کشورمان شکوفا شود و این موضوع نشان‌دهنده عشق و علاقه فراوان آنان به کشورشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عامریان گفت: صندوق فولاد مفتخر به تکریم بازنشستگان خود است، پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند، عرصه فولاد عرصه ویژه‌ای است و از کسانی که شروع کردند اثر ماندگار از خود گذاشتند و توسعه و پیشرفت را رقم زدند باید قدردانی کرد، ما وظیفه داریم قدردان ایثار و از خود گذشتگی بازنشستگان و چهره‌های ماندگار صندوق باشیم و می‌خواهیم با تجلیل از چهره‌های ماندگار برای نسل فعلی و آیندگان هم الگو بسازیم.

در این مراسم که همزمان با عیدسعید غدیر در مرکز همایش هاى صداوسیما برگزارشد، از تعدادى از چهره هاى ماندگار و تاثیرگذار صندوق بازنشستگى فولاد تقدیر و تجلیل شد.

احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داوری مدیرکل حقوقی وزارت کار، مدیرکل گزینش وزارت کار، تیموری مدیرعامل سایپا، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر، عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و شمار دیگری از مسئولان بلندپایه و همچنین بازنشستگان صندوق از شهر‌های مختلف و شماری از اعضای کانون‌های بازنشستگی حضور داشتند، لوح تقدیر و هدایای و تندیس ۲۴ چهره ماندگار و ۱۰ نفر ایثارگر صندوق که اغلب آن‌ها از چهره‌های شاخص حوزه معدن هستند اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد وزارت کار و رفاه اجتماعی بازنشستگان فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد