Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: رشد مصرف قبلی ثبت شده ۶۸ هزار ۱۰۷ مگاوات بود.

وی ادامه داد: امروز روز بسیار سختی برای صنعت برق بود و از هموطنان تقاضا داریم با رعایت نکات مدیریت مصرف برق، زمینه تامین پایدار انرژی برق مطمئن را فراهم کنند.

رجبی مشهدی گفت: در حال حاضر شرایط ما مطابق برنامه است و شبکه در حالت پایدار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران انرژی برق مصرف بهینه برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند

توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با توجه به روند رو به رشد معاملات برق در بورس انرژی ایران در دو هفته اخیر از همه نیروگاههای خصوصی و دولتی درخواست کرد تا به منظور توسعه معاملات بورس و کاهش نقش وزارت نیرو در تجارت برق حداکثر مشارکت در این بازار را داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم تزریق نقدینگی هفتگی به حساب شرکت‌های توزیع برای خرید از بورس گفت: نیروگاههای کشور علاوه بر تأمین هزینه‌های بهره برداری و تعمیرات خود از بورس انرژی می‌توانند بخش عمده‌ای از برق خود را در بورس عرضه کرده و مبالغ مربوط به آن را دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق افزود: در حال حاضر هر نیروگاه می‌تواند تا سقف ٧٥ درصد از ظرفیت عملی تولید خود را در بورس انرژی به فروش برساند که در صورت استقبال از این معاملات، سقف معاملات نیروگاه‌ها تا ٩٠ درصد افزایش خواهد یافت.

رجبی مشهدی در پایان با توجه به تداوم تزریق نقدینگی به حساب شرکت‌های توزیع، از این شرکت‌ها و شرکت‌های مالک نیروگاه درخواست کرد برنامه ریزی معاملات خود در بورس انرژی را در طول ماه انجام داده و این امر را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند.

کد خبر 6096950 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور