Web Analytics Made Easy - Statcounter



با اعلام رسمی سرمربی باشگاه گالاتاسرای، بافتیمبی گومیس در این تیم ماندگار است و جدا نخواهد شد.

به گزارش ورزش سه، طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون علاقه باشگاه سپاهان به بافتیمبی گومیس در رسانه ها منتشر شد و حتی امروز چندین وب سایت ترکیه نیز از درخواست یک میلیون یورویی این بازیکن برای حضور در ایران خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل سابقه همکاری ژوزه مورایس و بافتیمبی گومیس طی دوران کوتاه حضور سرمربی پرتغالی در الهلال، اخباری درباره درخواست این مربی برای جذب مهاجم با تجربه فرانسوی در رسانه ها منتشر شده بود.

اما امروز اوکان بوروک سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای در مصاحبه ای از ماندن گومیس در این تیم خبر داد. او گفت: بعد از جذب سفروویچ، گومیس به عنوان مهاجم سوم در تیم باقی خواهد ماند و به کارش ادامه می دهد.

بدین ترتیب شایعات حضور این مهاجم فرانسوی ملقب به شیر در سپاهان به پایان رسید. بازیکنی که به دلیل سالها حضور در الهلال، نزد هواداران فوتبال در ایران بازیکن شناخته شده ای بود و حضور او در لیگ برتر می توانست باعث افزایش جذابیت های فصل بعد شود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

***

پورقاز به هوادار پیوست
عزت الله پورقاز، مدافع با تجربه فصل گذشته سپاهان با امضای قرارداد به هوادار تهران پیوست.

پورقاز که پنج فصل گذشته و با نظر امیر قلعه‌نویی پیراهن تیم سپاهان را بر تن کرده بود علی‌رغم داشتن قرارداد با طلایی پوشان تصمیم گرفت فوتبال خود را در تیم دیگری سپری کند.

پورقاز که پس از گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر به سومین مدافع جدا شده سپاهانی‌ها تبدیل شده بود حالا پس از توافق با مسئولان هوادار با این تیم قرارداد دوساله امضا کرد‌.


عزت الله پورقاز ۳۵ سال دارد و به جز سپاهان در تیم‌هایی مثل ملوان، استقلال خوزستان و سایپا بازی کرده است. این بازیکن همچنین در سال ۹۴ با نظر کارلوس کی‌روش ملی‌پوش شد و هشت بار با پیراهن تیم ملی ایران به میدان رفت.


هوادار تا اینجای نقل و انتقالات روی جذب سهمیه‌های زیر ۲۳ و ۲۱ سال تمرکز داشته ولی با این خرید با تجربه نشان داد قصد دارد با تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها در لیگ برتر به میدان رود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 

طرفداری| پرسپولیس امروز عصر تمرین کرد و برای بازی فردا به اردو رفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم