Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از حرکت سپاه استان مرکزی در مسیر تولید اشتغال پایدار خبر داد و گفت: ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌پایه در استان مرکزی فعال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فراهان ، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی عصر امروز در مراسم افتتاح چند طرح و پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه در شهرستان فراهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های سپاه و بسیج در استان مرکزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده به طوری که راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم پایه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیش از 760 صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه در سطح استان مرکزی راه‌اندازی شده و بیش از سی و پنج هزار نفر در آنها نقش‌آفرینی و فعالیت دارند که زمینه خوبی برای تحقق برنامه‌ها در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان است.

گودرزی با اشاره به رویکرد بسیج در خدمت به مردم گفت: پیمودن مسیر تکامل و فتح قله‌های کرامت، عزت و سربلندی با بسیج امکان‌پذیر است زیرا بسیج مظهر اراده الهی و نماد رحمت و همدلی است که در اوج سختی‌ها در کنار مردم بوده و در این شرایط رشد پیدا کرد و در واقع میدان جهاد و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و ملت ایران برای سعادت و پیشرفت و رسیدن به قله‌های عزت نیازمند بسیج و فرهنگ بسیجی است که بسیجیان در همه زمینه‌ها همیشه پای کار بودند و به برکت حضور آنها خدمت‌رسانی به مردم با تلاش‌های شبانه‌روزی بسیج و سپاه با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز بسیج با عملکرد درخشان خود الگوهای موفق به کشورهای اسلامی ارائه کرده و به عبارتی نمادی درخشان برای سایر کشورها است به طوری که امروز پایگاه‌های بسیج مرکز خدمت‌رسانی به مردم و جهاد است.

گودرزی تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج مرکزی برای کشف استعدادها و به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان شده و برنامه‌ها و اقدامات مختلفی برای این جامعه هدف در نظر گرفته شده که در پایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیج همیشه پای کار بوده و موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف و دستاوردهای بزرگ مدیون تلاش‌ها و اقدامات بسیج است و بسیج با عملکرد خود امید را در بین مردم روشن کرده و با تمام توان برای نیازمندان و مستضعفان خدمت می‌کند.

فرمانده سپاه استان مرکزی: ورود بسیج در هر عرصه‌ای مشکلات را حل می‌کند فرمانده سپاه استان مرکزی: 110 پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا شد فرمانده سپاه استان مرکزی: برنامه‌های بسیج در منطقه با رویکرد مسجدمحوری تدوین و اجرا می‌شود

8 پروژه آب کشاورزی در فراهان در دستور کار است

"سرهنگ نعمت‌الله نجفی" فرمانده سپاه ناحیه فراهان هم در این مراسم با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه اشتغال‌زایی گفت: یکی از اقدامات سپاه در حوزه اشتغال‌زایی است که در این راستا حدود 64 صندوق قرض‌الحسنه با محوریت مردم و با هدف ایجاد اشتغال در فراهان راه‌اندازی شده که در سال گذشته تقریبا 380 اشتغال ایجاد شده و برای امسال هم برنامه‌ریزی شده تا حدود 600 شغل راه‌اندازی شود.

وی افزود: امروز مهمترین اولویت سپاه اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی به مردم، توجه به مناطق محروم و احیای روستاها با رویکرد امیدآفرینی است که حدود 110 گروه جهادی در شهرستان فراهان سازماندهی شده که در حوزه‌های مختلفی به مردم خدمت می‌کنند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان ادامه داد: مسکن محرومان در اولویت اقدامات بسیج سازندگی شهرستان فراهان قرار دارد که در سال گذشته 30 واحد ساخته و تحویل داده شد و برای امسال هم با کمیته امداد امام(ره) تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده که در این راستا ساخت مسکن محرومان در اولویت قرار دارد.

نجفی تصریح کرد: مهمترین رویکرد سپاه در اجرای پروژه‌ها مشارکت مردم است تا از ظرفیت و توانمندی آنها در حوزه‌های مختلف استفاده کرد که دستاوردهای خوبی در این راستا حاصل شده و در کنار مردم برای پیشرفت و آبادانی تلاش می‌کنیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌های مهم بسیج برای امروز راه‌اندازی 8 کارگاه اقتصاد مقاومتی، گلباران قبور شهدا، بهره‌برداری از کانال‌کشی آب کشاورزی در روستای فشک، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مسکن محرومان در روستاهای کودزر، اشغل، تبرته، مجدآبادنو، زلف‌آباد، غیاث‌آباد و فرمهین بود.

نجفی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حوزه‌های مهم سپاه آبرسانی آب کشاورزی و شرب است که 8 پروژه آب کشاورزی در دستورکار است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند و امروز نیز یک پروژه مهم آب شرب در روستای فشک به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرض الحسنه مردم پایه خدمت رسانی به مردم صندوق قرض الحسنه سپاه استان مرکزی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی فرمانده سپاه آب کشاورزی راه اندازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر

علیرضا حسینی گفت: میزهای خدمت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و در واحدهای بزرگ و متوسط، صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، پاسخگوی سئوالات مختلف جامعه کار و کارگر استان مرکزی است و مشکلات مطرح شده این قشر را از این طریق به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی، با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، گفت: این شعار مهم بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در این فرمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در راستای ارج نهادن و قدردانی از نیروهای کار، کارگران و بیمه شدگان در عرصه تولید، اقدامات مختلفی را در هفته کار و کارگر سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور نمایندگان کارگر، کارفرما و بازنشستگان با محوریت بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کارگری، تبیین و تشریح دستاوردها و اقدامات سازمان در حوزه‌های بیمه‌ای و تقدیر از کارگران نمونه در چند واحد صنعتی استان، بخشی از این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: نشست با کارگران، ارسال پیام تبیرک به کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و برگزاری مسابقه سراسری ویژه کارگران، از دیگر برنامه‌های تدارک شده هفته کار و کارگر در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تامین اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و خود را موظف می‌داند که در کنار ارکان تولید، کارگران و کارفرمایان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز