Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان به لحاظ جاذبه‌های گردشگری و داشته‌های تاریخی فرهنگی و صنایع دستی از ظرفیت ممتازی در شمال غرب کشور برخوردار است که استفاده از آن نیازمند توجه و تلاش بیشتر است و باید در زمینه معرفی استان و جلب حداکثری گردشگران مذهبی، توریستی، معدنی و سلامت از فرصت‌های موجود در استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اظهار کرد: استان زنجان در حوزه صنایع‌دستی قابلیت‌های زیادی دارد که در صورت حمایت و تزریق تسهیلات پشتوانه موثری برای اشتغال‌زایی و رونق هنر در استان خواهد بود.
صفوی گفت: درهای اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان بر روی اصحاب رسانه و مردم استان زنجان باز خواهد بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان تاکید کرد: استاندار زنجان خواهان معجزه در هر سه حوزه، برای استان است که با این مهم فقط با دستان و توان۲۰۰ پرسنل در استان انجام خواهد شد و امیدوارم جایگاه و شان خود را در بین اداره‌های استان افزایش دهیم.
صفوی بیان کرد: جلوگیری از تخریب آثار تاریخی، حفظ و مرمت بناهای استان باید به شکل شایسته انجام شود تا به رونق گردشگری استان کمک شایانی کند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: ما از همه سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری هستند استقبال خواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا موانع احتمالی را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم.
انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی سرمایه گذار اصحاب رسانه سعید صفوی گردشگری و صنایع دستی زنجان مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه