Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب حسینی را همه می‌شناسند. بازیگر باپرستیژ است. من فکر می‌کردم فقط بازیگر است اما دیروز فهمیدم چقدر برای سینما اهمیت قائل است و ایده‌های بکری دارد. اندیشکده‌ای به صورت مستقل راه انداخته که در حوزه فیلم کوتاه فعالیت می‌کن؛ البته با همراهی دوست توانایم آقای نفر.

جوانانی که امید آینده سینما هستند از فیلم کوتاه شروع می‌کنند گرچه فیلم کوتاه خودش یک مدیوم مستقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم اختتامیه و اهدای جوایر اولین جشن فیلم کوتاه دعوت بودم و شرکت کردم.

به احترام شهاب که دوست داشتنی سینمای ایران است، خیلی از نام‌آوران سینما شرکت کرده بودند.

در حاشیه مراسم فرصتی شد با کیانوش عیاری عزیز حرف زدم. داستان فیلم در حال ساختش را گفت و از فیلم قبلی‌اش که به دلیل مشکل حجاب هنوز اجازه پخش نگرفته! امان از این حجاب. حتی می‌گفت موی سر خانم‌ها را تراشیده که موی نامحرم دیده نشود، باز هم نشده. بیشتر وقت به حرف و حدیث گذشت.

در هر حال در کنار جشنواره فجر و حقیقت، این اقدام شهاب حسینی واقعا نشان از بزرگی و دلسوزی‌اش داشت.

جوایز توسط بخشی از هیئت ژوری آقایان کیانوش عیاری، محمودکلاری و بهرام دهقانی به همراه دو تن از پیشکسوتان آقایان اکبر زنجانپور و سعید راد به برندگان اهدا شد. متاسفانه بدون یک زن سینمایی. اما در عوض لیلی رشیدی مجری مراسم بود و اجرای خیلی بانمک و‌ فوق‌العاده‌ای داشت.

در پایان منوچهر شاهسواری رییس خانه سینما چند دقیقه‌ای صحبت کردند. واقعا لذت بردم. از جنگ جهانی اول و دوم و آمار کشته‌های روزانه بشریت تا امروز گفت و اضافه کرد که سینما،‌ در بین همه این تلخی ها فقط امید به زندگی کردن را به جامعه تزریق کرده است.

مرسی از دعوت شهاب حسینی و مرسی از آوا فیاض که مدیریت روابط‌عمومی جشن را بر عهده داشت و مرسی از همه دست‌اندرکاران این رویداد ماندگار.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیلم کوتاه شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی (الاعلام الحربی) جنبش انصار الله یمن تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد از نوع «شهاب» و کشتی هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت به نمایش درآمده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، در حال حرکت به سمت بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) بود.

کد خبر 6093742

دیگر خبرها

  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد