Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:16:58 GMT

۱۵۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۴۶۱

۱۵۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شد

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان افزود: ۳۵ نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی بیان کرد: ۱۱۵ نفر از این افراد نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان مرکزی، به ۱۲۵ هزار و ۳۳۴ نفر رسیده است.

جمالیان افزود: یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در ۷۲ ساعت گذشته در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس، شمار فوتی‌های کووید ۱۹ در استان مرکزی تاکنون به ۳ هزار و ۲۱۰ نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اراک استان مرکزی کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • آدم ربایی در شیراز
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود