Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر بسکتبال بانوان هم همچون لیگ برتر مردان بصورت رفت و برگشت برگزار می شود و برخورداری باشگاه ها از سیستم IRS همچنین ثبت قراردادها بصورت الکترونیکی در سامانه ملی و پرداخت بدهی به فدراسیون، بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی و سالن های استاندارد برگزاری مسابقات مورد تاکید و الزام قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سازمان لیگ برای هماهنگی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان عصر امروز با حضور محسن معزی فر سرپرست دبیری فدراسیون ، فتانه ملک نایب رئیس، نصرت الله جعفریان رئیس سازمان لیگ، فریدون سلیمیان مسئول کمیته داوران، مریم زارع مسئول کمیته مسابقات و مستانه دهقان مسئول کمیته داوران بانوان و نمایندگان تام الاختیار برخی باشگاه ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصرت الله جعفریان رئیس سازمان لیگ برخورداری باشگاه ها از استانداردهای اولیه برای برگزاری مسابقات و سخت افزار مناسب و قابل قبول اعم از کفپوش سالن، حلقه ها، اسکوربورد و رختکن با تجهیزات کامل را الزامی دانست و تاکید کرد برای بهبود قضاوت، تمامی تیم ها در میزبانی هم باید مجهز به سیستم IRS باشند.

 

در این جلسه همچنین مقرر شد فصل نقل و انتقالات از اول مردادماه آغاز شود و قراردادهای باشگاه ها با بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی همچون لیگ برتر مردان باید از این پس فقط بصورت الکترونیکی تا اول شهریورماه در سامانه ملی به ثبت برسد.

 

نمایندگان تام الاختیار باشگاه های شهرداری گرگان، امرتات، ایزی آکادمی، بهمن در این جلسه حضور داشتند.

تیم های شیدایی کردستان، نفت آبادان، سپهرداد، پاز و گاز هم برای حضور در لیگ برتر فصل بعد اعلام آمادگی کردند اما در جلسه حضور نداشتند.

 

تیم های سپاهان و شیمیدر هم انصراف خود را از لیگ برتر اعلام کرده بودند.

 

سازمان لیگ پس از پایان مهلت ثبت نام باشگاه ها در سامانه ی ملی، تعداد تیم ها و روز قرعه کشی مسابقات را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار داغ سلفی در تمرین استقلال

تمرین استقلال در حالی امروز با حضور تماشاگران برگزار شد که با حواشی مختلفی مانند هجوم هواداران به داخل زمین برای گرفتن عکس یادگاری و حضور پیشکسوتان این تیم همراه بود.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال ظهر امروز جمعه در کمپ ناصر حجازی برای بازی دوشنبه هفته آینده با ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر پیگیری شد.

تمرین امروز همان طور که باشگاه استقلال دیشب اطلاع‌رسانی کرده بود با حضور تماشاگران برگزار شد. برگزاری تمرین با تماشاگر، سبب شده بود هوادران مرد و زن زیادی خودشان را کمپ حجازی برسانند و تمرین شاگردان جواد نکونام را از نزدیک تماشا کنند. بازار عکس و امضای با بازیکنان در حاشیه این تمرین داغ بود و هواداران زیادی خواهان عکس گرفتن با بازیکنان بودند. حضور تماشاگران سبب شده بود تمرین استقلال حال و هوای ویژه‌ای داشته باشد و بازیکنان در طول تمرین به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

علاوه بر تماشاگران، تمرین استقلال امروز مهمانان ویژه دیگری هم داشت و گروهی از پیشکسوتان استقلال هم در کمپ حجازی حاضر بودند تا به بازیکنان این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ روحیه بدهند. رضا رجبی، عباسر سرخاب، حمید بابازاده،امیرحسین صادقی، رضا رجبی، بهتاش فریبا و کامیار کاردانار جمله چهره‌های قدیمی و مو سپید استقلال بودند که تماشاگر تمرین شدند.

آتیلا حجازی که دیروز به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شده بود، در تمرین امروز حضور داشت و مراسم معارفه او برگزار شد. معارفه حجاری در شرایطی بود که مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

در تمرین امروز رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان به صورت جداگانه تمرین کردند و به نرم‌دوی پرداختند تا وضعیت‌شان برای بازی با ذوب‌آهن نامشخص باشد.

نکته جالب در طول تمرین، برخی از هوادارن کودک استقلال با حضور در زمین بازی خواهان گرفتن امضا از بازیکنان شدند.

فرشید سمیعی که به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شده و جای علیر خطیر را گرفته است، در تمرین امروز حاضر بود.

استقلال که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، دوشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است.

دیگر خبرها

  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید