Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرمانده پایگاه شهید اشرفی محله اسدآبادی خرم‌آباد از طبخ و توزیع ۱۱ هزار پرس غذا در محلات حاشیه‌نشین این شهر خبر داد.

روح الله کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: روز غدیر خم از مهم‌ترین دلایل ولایت امام علی(ع) بر مسلمانان است و از این روز به عنوان بزرگترین عید مسلمین نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وی در رابطه با جنبه اجتماعی این عید باسعادت بیان کرد: جنبه اجتماعی عید غدیر مربوط به دستورات مختلف اهل‌ بیت(ع) برای این روز است. این روز از ایامی است که اهل‌ بیت(ع) دستوراتی را برای آن ابلاغ کرده‌اند.

کریمی بیان کرد: از جمله این دستورات اطعام فقیران در روز عید غدیر است. اطعام نیازمندان در تمام روزهای سال اقدام بسیار پسندیده‌ای است اما چنین کار خیری در این روز بالاترین فضیلت‌ها را برای نیکوکاران در برخواهد داشت.

فرمانده پایگاه شهید اشرفی محله اسدآبادی خرم‌آباد با بیان اینکه غدیر جشن ولایت است، گفت: در ایام غدیر با هماهنگی بسیج سازندگی، بسیج مهندسی و دانشگاه لرستان پخت ۱۱ هزار پرس غذا در محلات حاشیه‌نشین داشتیم.

وی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر نیز توسط اعضای پایگاه شهید اشرفی اصفهانی محله اسدآبادی انجام شد.

فرمانده پایگاه شهید اشرفی و مسئول موکب شهدای محله اسدآبادی عنوان کرد: ما در پایگاه شورای محله و پنج گروه جهادی داریم که در بحث محرومیت‌زدایی ساخت دو منزل، تعمیر پنج منزل، توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم و همچنین برای سه نفر اشتغالزایی داشتیم.
کریمی افزود: هدف ما بحث کادرسازی در محلات و کار روی جوانان و نوجوانان از سن ۹ تا ۱۵ سال و محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین شهر است.

وی بیان کرد: همه مردم و افراد جامعه باید پشتیبان ولایت باشیم چراکه در صورت فراموشی آن با مشکل روبرو می‌شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موکب اربعین عيد غدير پایگاه شهید اشرفی محله اسدآبادی حاشیه نشین هزار پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد