Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:07:44 GMT

دو هافبک خارجی رسماً به تراکتور پیوستند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۷۱۴

دو هافبک خارجی رسماً به تراکتور پیوستند +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صفا هادی، هافبک مطرح عراقی با حضور در دفتر استانبول باشگاه، قرارداد یک ساله با تراکتور منعقد کرد. این بازیکن امشب (سه شنبه ۲۸ تیر) به اردوی تراکتور در کمپ گرین پارک ملحق می‌شود.

ریکاردو آلوز هافبک 29 ساله پرتغالی که توانایی بازی به عنوان هافبک وسط و هافبک تهاجمی را دارد، امروز با حضور در دفتر استانبول باشگاه و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قراردادش با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوز سابقه بازی در تیم‌های بلننسش اس‌ای‌دی در پرتغال، پورتیموننزه در پرتغال، راپید بخارست در رومانی، المپیا لیوبلیانا در اسلوونی، اورنبرگ در روسیه، اف‌سی کریلیا سووتوف سامارا در روسیه و غیرت در قزاقستان را دارد و دوران نوجوانی و جوانی را در تیم‌های پایه باشگاه پورتو گذرانده است.

این بازیکن در طول دوران حرفه‌ای پنج جام قهرمانی را بالای سر برده است. آلوز بارها پیراهن تیم ملی کشورش را در رده‌های پایه بر تن کرده و هشت گل نیز به ثمر رسانده است.

 

او با پیراهن تیم غیرت عملکرد بسیار خوب 15 پاس گل و سه گل در 36 بازی را برجای گذشته است. باشگاه تراکتور پس از مذاکرات فشرده با تیم غیرت، توانست رضایت‌نامه این بازیکن را اخذ کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صفا هادی تراکتور تیم فوتبال تراکتور هافبک عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس

علی نعمتی به حرف‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | یکی از لیدرهای سپاهان، روز گذشته حرف‌های عجیبی را به زبان آورد.

روز گذشته و در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان حرف‌های زشت و عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی زد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

علی نعمتی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی، این لیدر را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز