Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@05:57:56 GMT

فیلم| آتش سوزی عظیم در شرق لندن

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۷۸۶

فیلم| آتش سوزی عظیم در شرق لندن

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

افزایش شدید دمای هوا در شهر «لندن» پایتخت انگلیس که به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد رسید، موجب آتش سوزی عظیم در منطقه‌ای در شرق لندن و از بین رفتن سطح باند یک فرودگاه بین‌المللی در این شهر شد.

به گزارش روزنامه «استاندارد»، ۱۵ تیم آتش نشانی و ۱۰۰ آتش نشان از لندن در حال حاضر در حال تلاش برای خاموش کردن آتش‌ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صادق خان» شهردار لندن، در بحبوحه افزایش شدید آتش‌سوزی‌ها، با «بزرگ» خواندن این حادثه هشدار داد که آتش‌نشانی لندن تحت «فشار شدید» قرار دارد. مقامات لندن از مردم خواسته‌اند با حفظ آرامش که از روشن کردن آتش در خارج از منازل نزدیک فضاهای سبز پرهیز کنند.

دانشمندان هشدار می‌دهند که گرمای شدید ناشی از تغییرات اقلیمی است که هر موج گرمایی را شدیدتر، مکرر و محتمل‌تر می‌کند.

با تشدید موج گرما در اروپا، مزارع سوزان و آسیب رساندن به باند فرودگاه و ریل قطار، انگلیس بالاترین دمای خود را ثبت کرد و برای اولین بار به ۴۰ درجه سانتی گراد (۱۰۴ فارنهایت) رسید.

به گزارش «سی‌بی‌اس نیوز» فرودگاه بین‌المللی« لوتن» لندن روز سه شنبه در توییتی اعلام کرد که دما بالا هوا باعث «نقص سطحی» در باند فرودگاه شده است و بعداً اعلام کرد که دمای بالا، باعث بلند شدن بخش کوچکی از باند فرودگاه شده است. منطقه لوتون شاهد دمای بالای ۳۵ درجه سانتیگراد یا ۹۵ درجه فارنهایت بود.

در روزهای گذشته نیز منابع رسانه‌ای از آتش‌سوزی‌های غیرقابل کنترل در فرانسه و اسپانیا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، آتش سوزی‌های ویرانگر جنگل‌ها توسط موج گرمای تابستانی در اروپا آغاز شده است. بخش‌هایی از این قاره در اوایل هفته آینده برای ثبت رکوردهای دمایی جدید آماده می‌شوند. دما تا ۴۱ درجه سانتیگراد در بخشهایی از جنوب فرانسه بالا رفت. بیش از یک سوم ادارات اداری و مناطق فرعی فرانسه با هشدار «نارنجی» مواجه شدند و از ساکنان خواسته شد هوشیار باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لندن آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس