Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "عباس آذرهمایون" روز سه‌شنبه در آئین تجلیل از مسُولان غرفه‌ها و کادر اجرایی سومین جشنواره غذا در ملایر افزود: هزینه جمع‌آوری شده به نفع بیماران سرطانی و سخت درمان هزینه شد.

وی اظهار داشت: با تلاش مدافعان سلامت و انجام واکسیناسیون سراسری، روند شیوع بیماری کرونا نزولی شد و توانستیم دهم تیر امسال این جشنواره را با اجتماع عظیمی از حضور مردم برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر برگزاری این جشنواره را یک جشن ملی دانست و بیان کرد: این جشنواره به شناخت هر چه بیشتر مجمع خیرین سلامت شهرستان منجر شد.

آذرهمایون ضمن تقدیر از تلاش‌های فرمانداری و دیگر نهادها در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره، ادامه داد: تمام عواید حاصل از فروش محصولات و غذاهای عرضه شده در غرفه‌ها برای تأمین هزینه‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی بیماران سرطانی به مجمع تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: اگر خیرین در انجام پروژه‌های درمانی این شهرستان پیش قدم نمی‌شدند، امروز شاهد افزایش چشمگیر میزان تلفات ناشی از بیماری کرونا بودیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ابراز امیدواری کرد: با گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، شاهد ارتقاء هر چه بیشتر سلامت و بهداشت شهر باشیم.

آذرهمایون تلاش‌ها و حضور پرشور و خیرخواهانه بانوان خیر غرفه‌دار در این جشنواره را ستودنی خواند و گفت: مراسم تجلیل از عرفه‌داران و برگزارکنندگان جشنواره غذا با هزینه بانوان خیر برگزار شد.

وی بیان کرد: امیدوارم با همدلی و وفاق هر چه بیشتر بین خیرین بتوانیم جشنواره‌های بزرگ‌تر و باشکوه‌تری در سال‌های آینده برگزار کنیم.

مسئول کمیته بانوان مجمع خیرین سلامت ملایر نیز گفت: در این جشنواره عشق و دلدادگی به خداوند و لذت کمک‌رسانی به همنوع، در چشمان همشهریان خیّر موج می‌زد.

"فریبا یعقوب‌پور" افزود: بانوان خیّر ملایری برای خشنودی بیماران سرطانی عاشقانه از مال و جان خود هزینه کردند تا سلامتی را به این بیماران هدیه کنند که برای سومین بار با برنامه‌ریزی سه ماهه این جشنواره دهم تیر برگزار شد.

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف این جشنواره، استقبال با نشاط مردم از جشنواره، کیفیت خوب غذاها، فروش تمامی غذاها در مدت زمان ۲ ساعت و عایدی بسیار خوب برای مجمع خیرین از جمله نقاط قوت برگزاری این جشنواره برشمرد.

مسئول کمیته بانوان مجمع خیرین سلامت ملایر بیان کرد: از مجمع ۲۸۷ میلیون تومان مبلغ جمع‌آوری شده، ۱۸۷ میلیون تومان از این مبلغ عواید حاصل از فروش غذاهای عرضه شده در غرفه‌ها به همت بود و ۱۰۰ میلیون تومان نیز خیر گرانقدر "پروین خرمی" مادر شهید سنجری اهداء کرد.

یعقوب‌پور ساعت برگزاری جشنواره و حجم کم غذاهای ارائه شده را از نقاط ضعف این جشنواره عنوان کرد و گفت: به دلیل بی‌اطلاعی از خرید مردم و شرایط بیماری کرونا غذاها در حجم کمتری طبخ شده و جوابگوی مردم نبود.

به گزارش ایرنا؛ سومین جشنواره غذا دهم تیرماه با حضور بانوان خیّر ملایری در پارک سیفیه این شهر برگزار شد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ملایر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ملایر بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ملایر بهداشت و سلامت مجمع خیرین سلامت ملایر میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر