Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از سوءتغذیه دو هزار و 500 کودک در سطح استان خبر داد و گفت : این تعداد تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند.

به گزارش ایلنا، بهرام مرادی در جلسه هم افزایی و رفع مشکلات بیمه ای با مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار داشت: کمیته امداد لرستان دارای 98 هزار خانواده با 210 هزار نفر تحت پوشش است که حدود 99درصد آن ها تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که در این راستا 50 هزار نفر در صندوق شهری و ۱۶۰ هزار نفر از روستاییان می باشند که از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با تأکید بر اینکه دو هزار و 500 کودک استان از سوءتغذیه رنج می برند افزود: طرح سوء تغذیه برای کودکان زیر 5 سال در دستور کار است و کودکانی که دارای سو تغذیه هستند با تایید وزارت بهداشت تحت پوشش قرار خواهند گرفت و حمایت‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بحث بهداشت درمان فعالیت های متفاوتی برای جامعه هدف وجود دارد که در این زمینه آموزش های لازم در راستای ارتقا سطح بهداشت عمومی و فردی و ارتقا شاخص های بهداشتی برای مددجویان صورت گرفته است.

مرادی با اشاره به اینکه یک هزار و 374 نفر بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد گفت: جامعه هدف ما در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارد و عدم آگاهی از ظرفیت قانونی مشکلی دیگری است که در این زمینه وجود دارد.

تماشاخانه ببینید| یوگای خنده در اندونزی؛ بیش از دو هزار نفر با هم خندیدند ببینید| سخنان متفاوت و شنیدنی شهید مطهری درباره امر به معروف و نهی از منکر فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمیته امداد تحت پوشش هزار نفر دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند