Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:34:51 GMT

ملی‌پوشان سپک‌تاکرا ایران عازم بانکوک شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۳۵۱

ملی‌پوشان سپک‌تاکرا ایران عازم بانکوک شدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، ملی‌پوشان سپک‌تاکرای ایران شب گذشته (سه‌شنبه 28 تیر) ایران را به مقصد تایلند محل برگزاری رقابت‌های جهانی ترک کردند‌.

در قسمت مران تیم ایران در 3 بخش 2 نفره، 3 نفره و تیمی در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کند. همچنین بانوان کشورمان در بخش‌های 2 نفره، 3 نفره و 4 نفره با رقیبان به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان سپک‌تاکرا به شرح زیر است:

مهرداد جعفری، رسول تندر، مهدی قبادی، سینا رضایی، محمد صفایی مجد، پدرام خداداده، امیر خانی، مجید غفاری، محمد غفاری و افشین احمدوند
کادر فنی: رضا رستمی(سرمربی)، پیام شیرعلی(مربی)و سجاد خانکی (مربی بدنساز)

مریم مرادمنش، ریحانه راهزنی، زهره امامی، سعیده خمری، زینب ناظمی و اعظم دادگر
کادر فنی: رویا جعفری(سرمربی)

همچنین سهراب آزاد، رئیس انجمن سپک تاکرا به عنوان سرپرست کل، علی فولادی‌راد، دبیر انجمن سپک تاکرا به عنوان مدیر فنی، علی اصغر قاسم‌نژاد به عنوان سرپرست تیم مردان و یلدا قاسمی سرپرست تیم بانوان با تایلند سفر کردند. سحر جهازی نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها قضاوت خواهد کرد.

رقابت‌های جهانی سپک‌تاکرا از 2 تا 10 مرداد در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپک تاکرا سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی