Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@13:33:14 GMT

چگونه «نسخه الکترونیک» خود را ببینیم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۴۱۳

چگونه «نسخه الکترونیک» خود را ببینیم؟

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی از تأسیس طرح تأمین اجتماعی هوشمند خبر داد و گفت: راه‌اندازی اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» اولین قدم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به توسعه طرح‌های فناورانه در این سازمان گفت: رویکرد ما استقرار تامین اجتماعی هوشمند است؛ بنا داریم هر دو ماه یک‌بار، یکی از گام‌هایی که در این زمینه برمی‌داریم را عملیاتی کرده و رونمایی کنیم که گام نخست راه‌اندازی اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله حسینیان، با اشاره به توسعه طرح‌های فناورانه و عملیاتی سازی شعار تامین اجتماعی هوشمند اظهار کرد: رویکرد ما استقرار و توسعه تامین اجتماعی هوشمند است؛ بنا داریم هر دو ماه یک‌بار، یکی از گام‌هایی که در این زمینه برمی‌داریم را عملیاتی کرده و رونمایی کنیم.   وی افزود: نخستین گام، راه‌اندازی اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» است.   رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه باتوجه به تاکید مدیرعامل سازمان مبنی بر تسهیل‌گری و بهبود فرایند ارائه خدمت به ذی‌نفعان، مرکز فناوری اطلاعات تصمیم گرفت که طرح تامین اجتماعی هوشمند را در دستورکار قرار دهد گفت: اپلیکیشن، بخش کوچکی از طرحی است که در دست اقدام قرار دارد و ذی‌نفعان سازمان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌هایی که در پنل اعلام می‌شود از خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.   حسینیان ادامه داد: نزدیک به ۱۱ خدمت به بیمه شدگان، پنج خدمت به کارفرمایان، شش خدمت به مستمری بگیران و شش خدمت عمومی در اپلیکیشن قابل دریافت است. از این تعداد، دو خدمت در حوزه درمان مربوط به استحقاق سنجی و نسخه الکترونیک است و ذی‌نفعان می‌توانند نسخه خود را از این طریق رویت و از جزئیات آن مطلع شوند.       امکان مشاهده «نسخه الکترونیک» از طریق موبایل/ روش جدید استحقاق سنجی درمان   براساس این گزارش  وی پیش از این در توضیحاتی اعلام کرده بود که تمام بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamrah.tamin.ir برای دریافت و دانلود نسخه اندروید اقدام کنند یا با مراجعه به نشانی فوق و همچنین نشانی اینترنتی es.tamin.ir/pwa از نسخه وب اپلیکیشن این نرم‌افزار که نیاز به دانلود ندارد، استفاده کنند.   به گفته رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل مشاهده و اعتراض به سوابق بیمه‌پردازی، مشاهده سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینه‌های کوتاه مدت و هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده نسخ خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری‌بگیران و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان است.   حسینیان همچنین تاکید کرده است که در حال حاضر برخی اپلیکیشن‌ها وجود دارند که با سوءاستفاده از نام سازمان، به‌صورت غیرمجاز و بعضاً با دریافت هزینه از مخاطبان، به ارائه برخی خدمات غیرمطمئن اقدام می‌کنند لذا با توجه به اینکه تمام خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مخاطبین، با ارائه این اپلیکیشن، ضمن ایجاد امنیت خاطر برای ذی‌نفعان، اقدامات لازم به‌منظور جلوگیری از فعالیت سایر اپلیکیشن‌های غیرمجاز انجام خواهد شد.   انتهای پیام/ منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس مرکز فناوری اطلاعات تامین اجتماعی هوشمند ذی نفعان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر جمعه در نشست شورای عشایری تنگستان که با حضور مدیرکل عشایری استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزده کارهای خوبی در حوزه عشایری شهرستان تنگستان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات به عشایری و افزایش ۱۰ برابری اعتبارات در این دولت نشان از پشتیبانی و نگاه بلند دولت سیزدهم به حوزه عشایری در کشور است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: عشایر به عنوان قشری قابل احترام و مولد و سرمایه اجتماعی واقعی نظام به شماره می آیند و پشتوانه و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی و همیشه همراهی خود با حضور حداکثری در انتخابات با اهداف بلند انقلاب نشان دادند.

لطفی اضافه کرد: عشایر در حوزه اقتصادی با تحمل سختی، مشقت و تلاش برای تولید و برآوردن کردن نیازهای اولیه مردم را تأمین کردند عشایر قشری که به عنوان صف اول خدمت به مردم هستند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: باید قشر زحمت کش و تلاشگر عشایر را دریابیم و خدماتی که لازم است در همه حوزه‌ها به این قشر ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های آب رسانی، برق و بهداشت در تنگستان کارهای خوبی برای عشایر انجام شده است، افزود: در حوزه عشایری ۲۰۰ خانوار ییلاقی و قشلاقی در شهرستان زندگی می‌کنند که باید تلاش شود بیشتر از گذشته خدمات رفاهی و به این قشر ارائه شود.

لطفی اضافه کرد: ضروری است تمام نیازهای عشایر را تحت عنوان یک برنامه عملیاتی تهیه و تدوین کرده و کارهایی که دستگاه‌های اجرایی باید انجام بدهند مشخص و دریک زمان مشخص در اختیار آنها گذاشت شود تا به عشایر خدمات لازم ارائه شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت ملی به عشایر شهرستان خدمات ارائه شود یاد آور شد: یکی از کارهای مهمی که در دستور کار ماست پشتیبانی از عشایر در سطح شهرستان است و اما آنچه نیاز است باید از ظرفیت کشوری در جهت ارائه خدمات به عشایر شهرستان استفاده شود.

وی ادامه داد: بعضی افراد در زمین‌های مراتع چرای عشایر در شهرستان اظهار مالکیت کردند اگر در مالکیت هر فردی است باید از طریق دستگاه قضا دنبال کند و خود سرانه اجازه ندارند مزاحمتی برای عشایر ایجاد کنند و نیاز است در این خصوص مسئول اداره امور عشایری شهرستان گزارش لازم به فرمانداری داشته باشند.

لطفی اضافه کرد: در حوزه آموزش فرزندان عشایر در تنگستان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان برنامه لازم جهت ارائه خدمات آموزشی بیشتر به دانش آموزان عشایری داشته باشند

کد خبر 6089302

دیگر خبرها

  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی