Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران اراک با حضور ادارت کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی ، فنی و حرفه ای و صندوق بازنشستگی استان تشکیل می‌شود. 

به گزارش برنا از اراک ، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مرکزی اظهار کرد: در میز ارتباطات مردمی، معاونین و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران منتخب این وزارتخانه به مدت دو روز در روزهای 30و31 تیر ساعت 8 صبح لغایت 8 شب در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان اراک حضور خواهند داشت و پاسخگوی مردم شریف استان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی گفت: مردم و متقاضیان ارتباط با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی جهت ارائه درخواست های خود در حوزه تعاون ،کار ورفاه اجتماعی، تامین اجتماعی ، بهزیستی،فنی و حرفه ای ، صندوق بازنشستگی وسایر دستگاهای تابعه می‌توانند طی این مدت با مراجعه به میز خدمت این مجموعه ، مشکلات خود را با نمایندگان این وزارتخانه مطرح نمایند.

شایان ذکر است میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متشکل از ۲۲ میز خدمت با آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در استان مرکزی می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود