Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:48:30 GMT

آغاز اجرایی‌شدن نصب ۱۱ زمین چمن مصنوعی در رشتخوار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۶۴۶

آغاز اجرایی‌شدن نصب ۱۱ زمین چمن مصنوعی در رشتخوار

امانی گفت: اولین محموله چمن مصنوعی رشتخوار با مساعدت مدیرعامل بنیاد علوی کشور روز گذشته در روستاهای کریم‌آباد و ابنیه رشتخوار تخلیه و آماده نصب توسط شرکت اسکان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امانی بخشدار مرکزی رشتخوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به اجرایی شدن کار نصب اولین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار گفت: دومین نهضت عمران و آبادانی روستاهای شهرستان در راستای اجرای پروژه زمین چمن ورزشی روباز توسط دهیاری‌ها در حوزه اجرای عملیات زیرسازی نظیر( آماده سازی و تسطیح زمین، جدول کشی، بتن ریزی، فنس کشی و تامین روشنایی) و تامین چمن مصنوعی با نگاه پرمهر بنیاد علوی و در راس آن همت بلند دکتر خاویی مدیرعامل معزز بنیاد علوی کشور و همکاران دفتر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان در ۱۱ روستای بخش مرکزی شهرستان واقع در روستاهای (سعادت آباد، مهدی اباد، کریم اباد، فتح آباد، براکوه، آبنیه، علی آباد دامن، عباس آباد فرامیشان، باسفر، ملک آباد و احمدآباد در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه مطلب افزود: در گام اول 7 روستای بخش مرکزی از هیات مدیره بنیاد علوی مصوبه داشته، امید است با پیگیری های فرماندار شهرستان سایر روستاهای یاد شده از مصوبات سفر هیات وزیران در فروردین ماه به شهرستان و سفر دوم رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور منتفع گردند.

بخشدار مرکزی رشتخوار همچنین ابراز امیدواری کرد، با مشارکت جامعه دهیاری و نگاه پرمهر بنیاد علوی بتوانیم در جهت ارتقاء شاخص های ورزشی و در جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

امانی ضمن تقدیر از تلاش کلیه اعضای ستاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار در راس آنها فرماندار و دبیر نهاد پیشرفت وآبادانی بیان داشت:  از تلاش تمامی عزیزان علی الخصوص نظام شورایی شهرستان و دهیاران عزیز که زحمت شبانه روزی کشیدند تقدیر و تشکر می نماییم، اولین محموله چمن مصنوعی شهرستان با مساعدت مدیرعامل محترم بنیاد علوی کشور روز گذشته در روستاهای کریم اباد و ابنیه تخلیه و آماده نصب توسط شرکت اسکان گردیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد علوی کشور چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات

‍ به دلیل شدت بارندگی و کدورت چشمه شهرستان جوانرود، آب این شهرستان با افت فشار یا قطعی مواجه می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، طی اطلاعیه از احتمال افت فشار و کمبود آب در شهرستان جوانرود خبرداد که به دلیل کدورت چشمه منبع آب به دنبال شدت بارش‌ها رخ داده است.

در این اطلاعیه آمده است که به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب چشمه مذکور که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده و تأمین آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره یک تم تم صورت می پذیرد.

لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد و از مشترکان درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران