Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:05:20 GMT

امیریه مقصد بیست و سومین کاروان خدمت مدیران سمنان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۶۵۵

امیریه مقصد بیست و سومین کاروان خدمت مدیران سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان در بیست و سومین کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره و مردمی خود راهی شهر امیریه دامغان شد.

سیدمحمدرضا هاشمی در بیست و سومین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره خود که با حضور دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، بندر آبادی، فرماندار و حجت الاسلام رستمیان، امام جمعه دامغان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در مسجد جامع امیریه در حال برگزاری است اظهار کرد: امروز بالاترین دستاورد چهار دهه انقلاب اسلامی، امتیت و ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان با ابراز خرسندی از دومین سفر خود به امیریه وعده داد: درخواست ها و مطالبات مطرح شده از سوی مردم با قوت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امروز نوکری و خادمی مردم، بالاترین مدال افتخار ماست تصریح کرد: امروز رمز موفقیتوما وحدت و همدلی است.

هاشمی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم و مسئولان شهر امیریه بررسی و تا حد ممکن برطرف خواهد شد به درخواست های مردم در خصوص مسکن پرداخت و گفت: تامین و ساخت مسکن از تاکیدات ریاست محترم جمهور است و ان شاءلله محقق خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری سالک در بخش هایی از شهرستان دامغان اظهار کرد: با تلاش های انجام شده در استان و اعتبار تخصیص یافته از سوی وزارت کشور در حوزه مبارزه با سالک، خوشبختانه تا کنون هیچ موردی از این بیماری در بخش امیر آباد مشاهده نشده است.

استاندار سمنان گفت: امروز شاهدیم که پیام انقلاب و ارزشهای این نظام مقدس در جهان اسلام تاثیرگذار بوده و به تمام جهان صادر گردیده است.

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون مردم است گفت: مردم ولی نعمت مسئولان می باشند و لذا باید آنچه در توان داریم برای خدمت به آنان بکار گیریم.

این نماینده مردم بر حل مشکلات شهر امیریه تاکید و تصریح کرد: مردم امیریه مردمی کم توقع، ولی پر برکت هستند.

به گزارش ایسنا- هاشمی استاندار سمنان پیش از این مراسم با حضور در آرامگاه شهدای گمنام امیریه به شهدای این خطه اداری احترام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار سمنان دامغان شهر امیریه استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان