Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@03:58:56 GMT

حکام کشورهای اسلامی به جبهه مقاومت بپیوندند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۶۶۶

حکام کشورهای اسلامی به جبهه مقاومت بپیوندند

به گزارش حوزه استانها خبرگزاری تقریب؛  سید احمد برزنجی روز چهارشنبه در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار کرد: از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت همیشگی از مردم مسلمان منطقه کردستان عراق تشکر ویژه داریم.

وی افزود: امروز منطقه ما مورد هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان است و منطقه خاورمیانه جولانگاه دشمنان قسم خورده مسلمانان شده تا بر منابع خدادادی آنان تکیه بزنند و مسلمانان را در سیطره خود در بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برزنجی تصریح کرد: بدون شک نزدیک شدن قلوب مسلمین در منطقه ما بزرگترین سلاح در برابر توطئه‌های صهیونیسم جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

وی افزود: دروغگویی آمریکا و کشورهای غربی برای مردم منطقه ثابت شده است و دیگر آنها جایگاهی در بین افکار عمومی مردم ندارند.

مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق تصریح کرد: بدون شک بر اساس وعده‌های الهی، اسلام دین عالم گیر خواهد بود و برای تحقق هرچه زودتر این وعده الهی باید همه ما مسلمانان در کنار همدیگر باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان متحد شویم.

برزنجی افزود: خرسندیم که اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور انسجام و اتحاد امت اسلامی و پرچمدار مقابله با دشمنان اسلام در منطقه ما مطرح بوده و تعاملی گسترده، تاریخی و همیشگی با مردم اقلیم کردستان عراق دارد.

وی اظهار داشت: به حکام کشورهای اسلامی منطقه پیشنهاد می‌شود که به جبهه مقاومت بپیوندند و در برابر دشمنان قسم خورده اسلام با مردم منطقه همراه شوند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی استراتژی وحدت دیپلماسی اسلامی اجلاس کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (جمعه) از حمله موشکی به تل آویو و بئر السبع خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که برای اولین بار از خاک عراق تل آویو را هدف قرار داده است.

طبق اطلاعیه مقاومت اسلامی عراق، در این حمله از موشک‌های کروز «الارقب» استفاده شده و مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو که متعلق به موساد است هدف قرار گرفته است.

در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز مقر اطلاعاتی «آبراهام» مورد هدف مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند