Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه احداث خطوط فرعی ریلی بین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت گل‌گهر و شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر منعقد شد. در آیینی که ظهر امروز با حضور دکتر صالحی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و مهندس آرش مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر در محل دفتر مرکزی راه‌آهن جمهوری اسلامی برگزار شد، تفاهم‌نامه احداث خطوط فرعی ریلی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با احداث خطوط فرعی ریلی به طول تقریبی ۹۲ کیلومتر و نیز احداث ایستگاه شانتینگ یارد و اتصال واحد‌های صنعتی و معدنی منطقه گل‌گهر به شبکه ریلی شامل؛ شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان، سایت تخلیه و بارگیری (انباشت و برداشت)، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، کارخانجات گندله‌سازی و کنسانتره گل‌گهر و شرکت سنگ‌آهن گهرزمین، در افق طرح، حدود ۱۸ میلیون تن بار به شبکه ریلی کشور افزوده خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود با تکمیل این طرح، منافعی حدود ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال سالانه با کاهش هزینه‌های حمل و نقل، صرفه‌جویی سوخت، کاهش تصادفات و آلاینده‌های زیست‌محیطی،  عاید کشور شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گل گهر گل گهر گلگهر شرکت گل گهر شرکت گل گهر شرکت توسعه گل گهر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود