Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@05:02:51 GMT

کولیبالی: بعد از ۸ سال وقت رفتن بود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۶۹۱

کولیبالی: بعد از ۸ سال وقت رفتن بود

کالیدو کولیبالی از هیجان خود درباره انتقال به چلسی صحبت کرد و به هشت سال دوران خود در ناپولی پرداخت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از دیلی میرور، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی در طول هشت سال حضورش در تیم ناپولی به یکی از قوی‌ترین مدافعان جهان تبدیل شد و اکنون انتظار می‌رود که او چهره اصلی خط دفاعی تیم توماس توخل در لندن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیبالی در صحبت با رسانه ها ابتدا درباره احساس خود پس از انتقال به آبی ها صحبت کرد و گفت: بسیار خوشحال و هیجان زده هستم که اینجا هستم و به تیم در آمریکا ملحق می شوم. من چند روز پیش در لندن بودم تا همه چیز را مرتب کنم و اکنون اینجا هستم و برای بازی در این باشگاه بسیار هیجان زده هستم. حالا من بازیکن چلسی هستم، فقط می‌خواهم از همه برای این انتقال تشکر کنم. از کادر فنی، به خاطر اینکه به من اعتماد کردند تشکر می کنم. احساس می کنم که در خانه هستم. دوست داشتم خیلی زود به تیم ملحق شوم و زمان را از دست ندهم. می‌خواستم تست پزشکی‌ام را خیلی زود پشت سر بگذارم و هر چه زودتر به تور پیش‌فصل در آمریکا بروم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: من خیلی با سرمربی و خانواده ام صحبت کردم و واقعا خوشحالم زیرا تصمیم بزرگی گرفتم که به چلسی بیایم. من می‌خواستم خودم را در بهترین لیگ جهان محک بزنم و می‌خواهم از همه تشکر کنم که این فرصت را به من دادند. 

این بازیکن ۳۱ ساله در مورد احساسی که بعد از ۸ سال از ناپولی جدا شد، توضیح داد و گفت: من هشت سال را در ناپولی گذراندم، همه مرا در آنجا می شناختند و از زندگی در ناپل خوشحال بودیم. پس از هشت سال، احساس کردم زمان یک چالش جدید فرا رسیده است و به محض اینکه چلسی تماس گرفت تردید نکردم. قبلاً در سال ۲۰۱۶نیز به جدایی نزدیک بودم اما اکنون در سال ۲۰۲۲ این اتفاق رخ داد.

کولیبالی در مورد احساسی که از دیدن چهره های آشنا مانند جورجینیو ایتالیایی و هموطنش ادوارد مندی احساس کرد صحبت کرد و گفت:  من با هر دوی آنها زیاد صحبت می کنم. جورجی در واقع به من پیام داد و پرسید که آیا می خواهم به چلسی بیایم یا نه! در آن زمان مطمئن نبودم که آنها مرا می خواهند یا نه ولی به او گفتم که با کمال میل می آیم.

در مورد ادواردو مندی هم همینطور بود. او این سوال را از من پرسید و من به او گفتم که این کار انجام شده است و به زودی او را خواهم دید. واقعا خوشحالم که این دوره هیجان انگیز را شروع کردم. تیم با ترکیب خوبی از بازیکنان جوان‌تر و بازیکنان با تجربه عالی به نظر می‌رسد.

کولیبالی در طول هشت سال حضورش در ناپولی، ۳۱۶ بازی در تمامی مسابقات انجام داد و ۱۴ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. او بخشی از تیمی بود که یک کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را برد و همچنین نقشی کلیدی در صعود سنگال به جام جهانی ۲۰۲۲ ایفا کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کالیدو کولیبالی ، تیم فوتبال چلسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کالیدو کولیبالی تیم فوتبال چلسی هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)

گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!