Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلسه پرونده‌های کثیرالشاکی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران با حضور دادستان تهران برگزار شد. علی صالحی دادستان تهران در این جلسه بر حفظ بیت المال و مبارزه بی امان با ویژه خواری و مقابله با سوء استفاده کنندگان از اموال مردم، به قضات تاکید کرد که تمام موانع پیشروی این پرونده‌ها جهت رسیدن مردم به حقوق تامه آن‌ها برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ۳ پرونده در خصوص شرکت‌های واردکنندگان خودرو که در مجموع ۶ هزار و ۵۱۲ شاکی دارند، بررسی و دادستان تهران در خصوص شیوه‌های برگشت اموال مردم در اولین فرصت دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است هر هفته در دادسرای عمومی و انقلاب تهران جلسات پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و آخرین نظریات کارشناسی و حقوقی و نیز دستورات کاربردی جهت حل هر چه سریعتر این پرونده‌ها توسط دادستان تهران صادر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان تهران علی صالحی پرونده های کثیرالشاکی دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط زیست استان تهران، شرکت آب منطقه ای تهران، شهرداری های مناطق ٥، ٩، ١٨، ٢١، ٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران است و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوارنی را به‌وجود آورد است.

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و … از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود.

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف، مقرر شد ماتریس وظایفی برای همه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود.

کد خبر 6093949

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • وحیدی: تقسیم «استان تهران» در دست بررسی است
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد