Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیفت صورت با نخ یکی از اصلی ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن آثار پیری پوست در نواحی مختلف صورت است. لیفت صورت با نخ دارای دو نتیجه بسیار مهم است: رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی. اگر شما هم به دنبال یافتن اطلاعات علمی و موثق درباره روش لیفت با نخ هستید با ما در ادامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیفت صورت با نخ یکی از اصلی ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن آثار پیری پوست در نواحی مختلف صورت است. لیفت صورت با نخ دارای دو نتیجه بسیار مهم است : رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی.

امروزه بسیاری از افراد با مشکلاتی مانند پیری و افتادگی پوست، لک های روی صورت، چانه دوم و یا خط اخم و خط خنده روبرو هستند. در حالی که این مشکلات درمان نشوند، روز بروز بدتر شده و بیشتر در صورت فرد نمایان می شوند. در این حالت روی چهره تاثیر منفی می گذارند.
با پیشرفت علم متخصصان پوست روشی را یافتند که با استفاده از آن، پوست صورت را تنها در مدت زمان 20 دقیقه بالا می کشند. این روش که در خدمات جوانسازی به نام لیفت با نخ شناخته می شود باعث زیبایی و درمان افتادگی های صورت می شود. همچنین، این روش باعث ایجاد زخم و یا جوش روی صورت و در تمامی نواحی صورت قابل پیاده سازی است. با استفاده از روش لیفت با نخ، صورت تا حدود ده سال جوانتر می شود.

لیفت نخ با صورت یا لیفت صورت چیست؟

آیا شما هم در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل پیری و افتادگی پوست، لک روی صورت، غبغب (چانه دوم) یا خط اخم مواجه هستید؟ آیا قصد دارید این عوارض را به حال خود رها کنید تا روز به روز بدتر و شدیدتر شوند؟ نگران نباشید با روشی بسیار کم تهاجم (لیفت صورت با نخ) به پزشک شما اجازه می دهد با هنری ویژه پوستتان را فقط در ۲۰ دقیقه بالا بکشد. این تکنولوژیِ خارق العاده اما واقعی بوده و پنجره ای تازه را در علم زیبایی رو به شما باز نموده است. این تکنیک لیفتینگ با نخ هیچ گونه اسکاری بر جای نگذاشته و به شکلی موفقیت آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به فرد می دهد.

روش لیفت صورت با نخ چگونه است؟

وقتی که ما پیر می‌شویم، کلاژن و الاستین که پروتئین‌های موجود در پوست ما هستند شروع به تحلیل رفتن و تجزیه شدن می‌کنند. از دست رفتن کلاژن و الاستین پوست منجر به شل و پژمرده شدن پوست و ایجاد خطوط و چروک‌هایی در ساختار آن می شود. عمل لیفت صورت با نخ با استفاده از نخ‌ لیفت تجزیه‌پذیر از نظر زیستی، حمایت بیشتری را از پوست به عمل می‌آورد و کشیدگی و استحکام بیشتر آن کمک می‌کند. در نتیجه، پوست شما جوان‌تر و لطیف‌تر خواهد شد.

نواحی خاصی در صورت که احتیاج به لیفتینگ دارند مشخص میشوند و سوراخ های بسیار کوچکی روی پوست ایجاد میشود و سوزن و نخ مخصوص لیفتینگ را وارد بافت زیرین پوست میکند. نخ مثل قلاب به بافت پوست گیر میکند و آن را بالا میکشد.

پزشک شما ابتدا یک بی‌حسی موضعی خفیف در محل عمل اعمال می‌کند و سپس نخ‌ لیفت را به وسیله یک سوزن خیلی ریز در زیر پوست جایگذاری می‌کند. وقتی که نخ لیفت در جای خود قرار داده شد، پزشک به آرامی بافت پوست را با دست فشار می‌دهد تا شکل مورد نظر در آن ایجاد شود و نتیجه مطلوب از عمل لیفت صورت به دست آید. نتیجه این عمل، پوستی محکم و جوان است که بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست حاصل شده است و نیازی هم به استراحت بعد از عمل ندارد.

انواع نخ لیفتینگ در لیفت با نخ :

در ادامه به بررسی به بررسی بهترین انواع نخ لیفتینگ می پردازیم.

نخ کاگ

نخ کاگ یکی از نخ هایی است که در لیفتینگ صورت از آن استفاده می کنند : در این روش هیچ گونه ردی از نخ باقی نمی ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه ی مطلوب خود می رسید. در لیفت صورت با نخ کاگ پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می رسد.

نخ pod

نخ pdo یکی دیگر از نخ های موثر در این پروسه جوانسازی است : این نخ به محض این که وارد بافت های بدن می شود باعث جمع شدن و همچنین رشد کردن سلول های فیبروبلاست می شود . محل این نخ ها مابین لایه درم و نیام عضلات زیر جلدی می باشد.

نخ سلوئیت

نخ سلوئیت سومین نخی است که زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند: این نخ ، نخ بخیه ای مخروطی است که کاملا جذب می شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می شود . این نخ سال های سال است که در پزشکی کاربرد دارد و بسیار ایمن است.

موارد ممنوع برای لیفت و کشیدن صورت با نخ :

آکنه فعال و یا عفونت‌های پوستی زمینه برآمدگی بعد از التیام زخم بیماری‌های خود ایمن: تصلب پوست، سارکوئیدوز (زگیل یا زخم پوستی) آمیلوئیدوز و… داروهای ضد انعقاد: کومارین و پارین (آسپیرین) هموفیلی حاملگی، IVF بدخیمی/شیمی درمانی پورفیری -هپاتیت B/C/HIV

مزایای انجام عمل لیفت صورت با نخ:

همانطور که گفته شد انجام عمل لیفتینگ صورت مزایای زیادی دارد و در واقع پوست را جوان کرده و از افتادگی آن جلوگیری می کند. به طور کلی، مزایای عمل لیفت صورت با نخ در موارد زیر خلاصه می شود:
• اثرات پیری به خصوص پین و چروک صورت، با انجام این عمل کاهش پیدا می کند.
• پوست صورت سفت شده و استحکام پیدا می کند.
• نتیجه انجام عمل بلافاصله بعد از آن، قابل مشاهده است و نیاز به نگرانی ندارد.
• اثرات این عمل دائمی و پایدار است.
• همچنین، انجام عمل لیفت صورت با التهاب و قرمزی بیش از حد، همراه نخواهد بود.
در برابر این مزایا، عمل لیفت صورت با نخ، عوارضی نیز دارد که در ادامه به این عوارض اشاره شده است:
• عمل لیفتینگ با توردم و کبودی به مقدار کمی همراه است.
• در اکثر افراد، عمل لیفتینگ خونریزی دارد.
• در برخی از افراد، لیفت صورت با نخ باعث ایجاد عفونت در پوست می شود.

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی با نخ روشی است که برای برطرف کردن ایرادهای ظاهری بینی یا برخی مشکلات پزشکی نظیر انحراف و مشکلات تنفسی استفاده می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان در بخش‌های مختلف بینی تغییر ایجاد کرده و تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت را بیشتر کرد.

نکته مهم این است که این روش برای رفع برخی مشکلات مادرزادی یا آسیب‌های ورزشی نیز قابل‌استفاده است. این عمل با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که بیشتر آن‌ها نیاز به جراحی ندارند. اما ممکن است با توجه به شرایط شما پزشک در برخی موارد لیفت با جراحی را به شما توصیه کند.

مزایای لیفت بینی با نخ چیست؟

این عمل بدون درد است. در کمتر از 30 دقیقه می‌توان آن را انجام داد. نیازی به استفاده از بی‌حسی عمومی یا موضعی نیست. می‌توانید بلافاصله در منطقه تحت درمان مواد آرایشی استعمال کنید. باعث از بین رفتن انحنا و خمیدگی می‌شود و بینی شما را صاف و زیبا می‌کند. به بینی فرم و کشیدگی بهتری می‌دهد، ظاهر آن را بهبود می‌بخشد و به تقویت ظاهر کلی صورت کمک می‌کند. میزان رضایتمندی از عمل لیفت بینی با نخ در حدود 90 تا 95٪ است که این میزان بیشتر از سایر انواع عمل فرم دهی بینی است. نتیجه کاملاً طبیعی و پایدار است. دوستان و خانواده شما متوجه نخواهند شد که شما کاری روی بینی‌تان انجام داده‌اید، اما مطمئناً تفاوتی را در ظاهر شما خواهند دید.

کاندید مناسب برای لیفت بینی چه کسانی هستند؟

معمولا انجام لیفت بینی محدودیت خاصی نداشته و هرکسی که احساس می‌کند که بینی او نیاز به اصلاح دارد می‌تواند از نتایج لذت‌بخش این روش استفاده کند. توجه کنید که عمل لیفت بینی بر روی نقاط مختلف بینی نظیر تیغه، نوک، قوز، پره و پوست آن انجام می‌شود. همچنین از روش‌های مختلف لیفت بینی می‌توان برای ترمیم یا بهبود نتایج جراحی نیز استفاده کرد. اما در برخی موارد ممکن است پزشک به شما جراحی بینی را توصیه کند. این موضوع معمولا در مواردی که انحراف یا مشکلات بینی شدیدتر است به شما توصیه می‌شود.

بر اساس توضیحات داده‌شده می‌توان گفت که تصمیم‌گیری درباره اینکه شما کاندید خوبی برای لیفت بینی هستید یا نه، بر عهده پزشک است. او با توجه به موارد مطرح‌شده در جلسات مشاوره تعیین می‌کند که کدام روش برای شما بهتر بوده و کدام روش برای شما مناسب نیست. پس شرکت در جلسات مشاوره پیش از انجام عمل را جدی بگیرید.

منبع: الف

کلیدواژه: لیفت با نخ انجام عمل لیفت بینی نخ لیفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت:در برخی نقاط به صورت نقطه‌ای، ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک وجود دارد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لرستان استانی است که عمده کاربری اراضی آن در چهارچوب جنگل و مرتع تعریف شده و ۷۵ درصد سطح آن را جنگل و مرتع تشکیل داده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه نتوانسته‌ایم این منابع را در سطح استان و کشور مدیریت کنیم علیرغم اینکه تلاش‌های زیادی شده اما باید یک راهبرد منسجم و اجماع شده را اتخاذ کنیم.

میرزایی بیان کرد: لرستان استانی آبخیز بوده و برای مهار سیلاب نیاز است عملیات‌های آبخیزداری و آبخوانداری انجام شود.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان عنوان کرد: لرستان دارای شیب بالایی است و میزان فرسایش در آن نسبت به میانگین کشوری زیاد است به گونه‌ای که در برخی نقاط به صورت نقطه‌ای، ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک وجود دارد.

وی افزود: فرسایش خاک در هر هکتار در کشور ۱۶ تن بوده اما در لرستان این رقم ۲۵ تن در هکتار گزارش شده است.

میرزایی بر ایجاد اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در استان نظیر لرستان تاکید داشت و گفت: مدیریت بحران اعتبارات استانی خوبی را به این مسئله اختصاص داده است اما باید اعتبارات ملی بیشتری برای انجام آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید