Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جام ملت‌های آسیا قرار بود ۳۱ می (۱۰ خرداد) در کشور چین برگزار شود...

کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۵ مهرماه را به عنوان زمان معرفی میزبان نهایی جام ملت‌های آسیا را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قرار بود از دهم خرداد ماه  سال ۱۴۰۲ در کشور چین برگزار شود اما این کشور به خاطر قوانین سخت کرونایی از برگزاری این دوره از مسابقات انصراف داد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال میزبان جدیدی برای این رقابت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند ماه گذشته نام کشورهای مختلفی برای میزبانی این تورنمنت اعلام شد اما در نهایت چهار کشور استرالیا، قطر، اندونزی و کره جنوبی به صورت رسمی درخواست میزبانی دادند. 

با نهایی شدن شمار کشورهای مدعی میزبانی جام ملت‌های آسیا، کنفدراسیون فوتبال قاره کهن اعلام کرد این چهار کشور تا ۳۱ آگوست سال ۲۰۲۲ (۱۰ شهریورماه) فرصت دارند تا مدارک لازم برای میزبانی به AFC  ارائه کنند. این مدارک در زمینه تجهیز استادیوم‌، هتل‌ها و کلیه امور تدارکاتی مربوط به میزبانی است که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

روزنامه البیان امارات در گزارشی  با اشاره به تصمیم AFC برای اعلام میزبان نهایی جام ملت های آسیا نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی نهایی روز ۲۵ مهر میزبان نهایی این تورنمنت را اعلام خواهد کرد. 

 جام ملت‌های آسیا قرار بود ۳۱ می (۱۰ خرداد) در کشور چین برگزار شود.

اخبار داغ 

مهدی شریفی تخفیف داد و با پرسپولیس توافق کرد + عکس ها رسمی؛ صفا هادی به تراکتور پیوست ژاوی برای حل مشکل خود به سفارت آمریکا در مادرید می رود فریاد اریک تن هاخ بر سر بازیکنان منچستریونایتد: چه غلطی می‌کنید؟!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار شد و 16 تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام 16 تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.
گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان به قرار زیر است:
گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور 23 بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال