Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ظرفیت های زیادی در شهرداری یزد و آموزش و پرورش وجود دارد که میتواند با همکاری و تفاهم جهت توسعه خدمات برای مردم قابل استفاده شود.

«محمد مهدی نیکونژاد» در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مدیر کل، معاون ورزش و سلامت و مدیران مناطق یک و دو آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: شهرداری در راستای ارائه خدمات به مردم یک سری ظرفیت‌ها و امکاناتی دارد و آموزش پرورش نیز ظرفیت‌هایی مانند مدارس را در اختیار دارد که خارج از ساعت‌های آموزشی بلا استفاده مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص می‌توان در جهت خدمات‌دهی بیشتر به مردم، آموزش و پرورش با شهرداری تفاهم نامه ای منعقد کند به نحوی که شهروندان بتوانند در ساعاتی که مدارس تعطیل و بلا استفاده هستند، از فضای باز و همچنین محیط‌های ورزشی موجود در تعدادی از مدارس برای استفاده مردم در حوزه فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: شهرداری نیز امکاناتی دارد که می‌تواند از مدارس پیشنهادی آموزش و پرورش بازدیدی داشته باشد و پس از بررسی نسبت به آماده سازی  مسیر دوچرخه سواری، نصب روشنایی و تجهیز وسایل ورزشی مدارس را آماده سازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، نیکونژاد گفت: در هر منطقه شهرداری به عنوان پایلوت پنج مدرسه در نظر گرفته می‌شود و پس از اجرای طرح و بعد از تشخیص نقاط ضعف و قوت و اصلاح ، طرح مذکور توسعه می یابد تا این ظرفیت مشترک شهرداری و آموزش و پرورش به نفع مردم و جهت توسعه خدمات بیشتر به مردم استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر يزد مدارس آموزش و پرورش شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت:باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود.

به گزارش‬ خبرگزاری‬ ایمنا از‬ زنجان، ‬ محسن‬ افشارچی، ‬ امروز_‬ دوشنبه‬ هفدهم‬ اردیبهشت-‬ ‬ در برنامه متمرکز هفته گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز بشویم، بحث آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در کشور بیشتر است، به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود.

وی حوزه آموزش و هم حوزه پرورش را مهم دانست و افزود: متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسائل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر رتبه زیر ۱۰ را دارد، افزود: ما به عدالت آموزشی در استان باید تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند، منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری کنیم و اصلی‌ترین وظیفه شما این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببرید.

استاندار زنجان تاکید کرد: در تابستان سال‌جاری باید تمرکزمان روی مسائل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد، در اختیار شما می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست و چرا که معلم‌های هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبه‌رو می‌شوند که این خودش به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

کد خبر 751117

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری