Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان آرامون در جریان سفر مقام عالی استان به حوزه بخش سرو گفت: از اواخر سال ۱۴۰۰ تاکنون در نزدیک ۵۶ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی عملیات روکش آسفالت انجام شده و محور ارومیه - سرو بطول ۲۴ کیلومتر از جمله پروژه های فاخری است که طی هفته اخیر عملیات روکش آن به مرحله اجرا رسید.

او گفت: در این مدت همچنین بهسازی روکش آسفالت مقابل پارک علم و فناوری با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال انجام و نزدیک به ۱۰ پروژه روستایی همچون راه روستاهای کانی میران بطول ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر، براسپی بطول ۲.۲ کیلومتر و راه روستاهای سین آباد، شگفتیگ و میرآباد در مرحله اجرا قرار گرفته است. 

این مقام مسئول با اشاره به پروژه های مورد دغدغه اهالی منطقه گفت: راه روستای بردوکوران در مرحله انتخاب پیمانکار است و راه روستای زنگمان بطول ۴.۱ کیلومتر که یک کیلومتر از آن اجرا و برای اجرای مابقی پیگیری های لازم جهت تامین اعتبار در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه روستای جغنی بطول ۴ کیلومتر با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال در حال عقد قرارداد است و طبق دستور مقام عالی استان  محور آلدیلان- خلیان بطول ۱.۶ کیلومتر با برآورد ۳۰ میلیارد ریال تاپایان سالجاری به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به پروژه های مدنظر بخش سرو برای اجرا در سالجاری گفت: لکه گیری و روکش چهارراه چره تا انتهای حوزه به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی و آسفالت روستای زنگکان، ایمن‌سازی گردنه خورخورا، بهسازی و آسفالت گنگچین- سرو جزو برنامه ای آتی سال ۱۴۰۱ به شمار می آید که در صورت تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روکش آسفالت آسفالت روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲