Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:01:56 GMT

شرط کادرفنی برای اردوی ترکیه پرسپوليس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۳۱۷۶

شرط کادرفنی برای اردوی ترکیه پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که کادرفنی پرسپوليس جزو اولین تیم‌هایی بود که برنامه اردویی خارج از کشور را به مدیریت اعلام کرده بود و خواهان برپایی اردویی منظم برای آماده‌سازی تیم شده بود، هنوز این مهم به انجام نرسیده است.

در نهایت در فاصله ۲۰ روز به شروع مسابقات مدیریت پرسپوليس به یحیی گل‌محمدی اعلام کرده که شرایط برگزاری اردو در ترکیه و کمپ کایسری برای این تیم مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو در صورت تایید کادرفنی روز یکم مرداد استارت خواهد خورد. با این حال اکنون در صورت برپایی این اردو، پرسپوليسی‌ها ۱۰ روز مانده به شروع فصل جدید به تهران بازخواهند گشت. نگرانی بزرگ این تیم اما با آغاز موج جدید کرونا، وضعیت بازیکنان و اعضای تیم خواهد بود. براین اساس کادرفنی به مدیران باشگاه اعلام کرده برای حفظ سلامت بازیکنان و‌ اعضای تیم در فاصله کم باقی مانده تا مسابقات، برای این اردو حتما پرواز چارتر گرفته شود و تمام حباب‌های مربوط به حفاظت بازیکنان رعایت شود تا کمترین مشکل از این بابت آنها را تهدید کند ‌و مشکلی برای شروع فصل نداشته باشند.

پیش از این قرار بود تمرینات تیم با برآورده شدن خواسته‌های بازیکنان و کادرفنی در خصوص تامین منابع مالی بابت پرداختی‌ها و همچنین جذب نفرات و دستیاران مدنظر صورت گیرد که این مساله محق نشده بود و اکنون باید دید با این درخواست برای پرواز چارتر موافقت صورت خواهد گرفت یا خیر.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم