Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشان گفت: اجرای طرح "جی نف" در کاشان گامی موثر در هوشمندسازی منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی صبح امروز در جلسه هماهنگی طرح اطلاعات زمین مرجع ملی کد پستی GNAF شهرستان کاشان اظهار داشت: به حداقل رساندن بروکراسی اداری و کاهش هزینه‌های عمومی مردم در خدمات گرفتن از دستگاه‌ها از مزیت‌های اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به محاسن اجرای این طرح در شهرستان کاشان افزود: اجرای طرح GNAF مقرون به صرفه و بسیار مطلوب است و دولت خواهان استفاده از این ظرفیت برای ایجاد زیرساخت‌های شهر هوشمند خواهد بود.

فرماندار شهرستان کاشان ابراز داشت: اجرای طرح GNAF در راستای شفاف‌سازی خدمت‌رسانی به شهروندان می‌تواند مردم را از سردرگمی نجات داده و بدون آن که واسطه‌ای وجود داشته باشد به محل مورد نظر مراجعه و خدمات دریافت کنند.

وی گفت: اجرای کامل این موضوع می‌تواند بر مباحثی همچون ترافیک، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، آلودگی هوا و زمینه‌های دیگر تاثیر بسزایی داشته باشد و از این‌ رو اجرای این طرح در شهرستان کاشان می‌تواند مفید باشد.

زارعی بارگذاری داده‌ها و اطلاعات دستگاه بر این بستر را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بارگذاری اطلاعات دستگاه‌های مختلف بر بستر این سامانه می‌تواند در حوزه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، مدیریت بحران، اقتصادی و حتی فرهنگی مزیت‌های بزرگی را ایجاد کند.

وزارت نیرو مکلف به هوشمندسازی کنتورهای برق شدهمراه اول برای هوشمندسازی، وارد اراضی عباس‌آباد می‌شودمعاون استاندار زنجان: طرح هوشمندسازی خرید نان با موفقیت درحال اجرا است

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای انتخاب شهرستان کاشان به عنوان پایلوت اجرای این طرح در استان اصفهان بیان کرد: کاشان می‌تواند به عنوان نخستین شهر آغاز کننده این طرح و نخستین گام در راه هوشمندسازی این شهرستان باشد.

به گزارش تسنیم، طرح GNAF امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد. همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

پایگاه GNAF دارای مزایای بسیاری از جمله افزایش کارایی، افزایش دقت و داده های قابل اطمینان است. مفهوم فایل نشانی ملی مکان مرجع شده GNAF از اواسط تا اواخر دهه 1990 توسط شرکت PSMA استرالیا و برخی دیگر از سازمان‌ها در این کشور مطرح شده و توسعه یافته است.

هر نشانی که در GNAF ایجاد شده بین چند نشانی همسان در برابر مجموعه داده مکانی مربوطه مقایسه می شود تا بدین ترتیب یک قطعه ملکی، معابر و یا موقعیت مکانی آن نقطه و وجود یا عدم وجود صحت سنجی و راست آزمایی گردد و همچنین کیفیت نشانی آن سنجیده می ‌شود.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان اجرای این طرح اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عطا حسن پور با اشاره به آخرین مرحله از کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: اولین لایه نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در تپه قلعه انجام شد و در آخرین کاوش‌ها به این نتیجه رسیدیم که سکونت انسان در این تپه به دوران قبل از عصر مفرغ یعنی مس و سنگ و حدود پنج هزار و ۴۰۰ سال پیش برمی گردد.

وی اظهارداشت: در اجرای فصل جدید کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک، عرصه‌ای به طول ۲۵ متر و عرض دو متر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت که بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، پرونده قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد سال گذشته برای ثبت در میراث جهانی به عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده است که این کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پرونده ثبت جهانی بسیار بااهمیت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است