Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اهالی شمیرانات که در مسجد زین‌العابدین (ع) لواسان برگزار شد، اظهار داشت: عهدنامه دولت مردمی بر این بوده تا از نزدیک به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شود؛ اگر از مدیریت علوی صحبت می‌کنیم، حضرت امیرالمومنین (ع) منزل به منزل به دنبال نیاز مردم و ایتام بودند و از مسائل کلان کشورداری تا کم‌ترین (از لحاظ حجم) مشکلات ورود کرده و رسیدگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سیاست‌های مهم دولت آیت الله رئیسی که به لطف خدا و انتخاب شما مردم بر سرکار است، این بوده تا خودشان، وزرا و مدیرانشان شهر به شهر سفر کرده و مسائل را پیگیری کنند.

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: البته نباید توقع داشت پس از هر سفر ۱۰۰ درصد مجموعه مسائل برطرف شود، زیرا رفع مشکلات تدریجی و در یک مدار کارشناسی و منطقی محقق می‌شود.

منصوری در جمع اهالی شمیرانات خاطرنشان کرد: همکاران ما در استانداری و فرمانداری پای کار مردم هستند، و سعی ما بر این است در مسیر حل مشکلات مردم حداقل به کندروی متهم نشویم.

استاندار تهران ادامه داد: بر همین مبنا چندمین سفر ما به شمیرانات است، اما امروز کمی عملیاتی‌تر مواردی که جز به جز مسئولان و شورا مطرح کردند، بررسی کرده و تصمیماتی اتخاذ گردید.

منصوری از مساله حریم ۱۵۰ متری رودخانه جاجرود، معضل ساخت‌وسازهای غیرمجاز، مشکلات راه، مباحث فرهنگی روستاها، بازنگری ظرح هادی، مسائل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب، و ارتقای امنیت منطقه، به عنوان موضوعاتی که در شورای اداری به بحث و تصمیم‌گیری رسید، یاد کرد.

وی بیان داشت: بخش‌هایی از مسائل و مشکلات مطروحه در استان قابل حل است و متعهد به حل آن هستیم، اما بخش‌های مصوباتی است که ما تابع هستیم و نیاز به اصلاحات بالادستی دارد، اما می‌توانیم و خود را مکلف می‌دانیم پیگیری و تا حد امکان حل و فصل کنیم.

منصوری تاکید کرد: ریشه دولت مردمی سیزدهم اینجاست که واقعاً باید اداره امور را به مردم بسپاریم. خیلی از مدیرانی که به کار گرفته‌ایم از جمله بخشدار لواسانات که از فعالان فرهنگی شمیرانات است، به همین سبب بوده که معتقد هستیم با ظرفیت این جریان‌های مردمی می‌شود کار را پیش برد و اثرگذار بود.

استاندار تهران افزود: اگر مساجد، هیات ها و تکیه‌ها، گروه‌های انقلابی و حسینیه‌ها فعال شوند و هم‌سو باشند و ما همچون امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ظرفیت مردم را بیاوریم و هم‌افزا با دستگاه اجرایی کنیم، اثرگذاری مضاعف خواهیم داشت.

شمیرانات متشکل از شهرهای شمیران، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها شمیرانات محسن منصوری لواسان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمیرانات محسن منصوری لواسان شمیرانات محسن منصوری لواسان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی