Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار علم وآموزش ایرنا، فرزاد حسینی‌نسب مدیرعامل شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش گفت: در سال ۱۴۰۰ ، ۳۰ آزمایشگاه خصوصی و دولتی را در فهرست تامین‌کننده‌ها داشتیم که به صورت میانگین ۳۰۰۰ خدمت آنالیزی را به مخاطبان ارایه کردیم و قصد داریم از زیرساخت‌های نمایشگاه نانو استفاده کنیم و به هدفمان در سال ۱۴۰۱، یعنی رسیدن به ۸ هزار آنالیز در ماه و افزایش تعداد تامین‌کنندگان به ۶۰ آزمایشگاه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی نسب بیان کرد: درخواست‌هایی از کشورهای عراق و سوریه برای انجام آنالیز به ما ارسال شده است، ضمن آنکه این شرکت با آزمایشگاه‌هایی در ترکیه تعامل داشته و خدمات آنالیزی را که در ایران وجود ندارد، از این آزمایشگاه‌ها در ترکیه دریافت می‌کند تا سبد خدمات آزمایشگاهی خود را متنوع‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه پلتفرم مهامکس این شرکت فناور برای تسهیل خدمات آزمایشگاهی است، گفت: شناخت نیاز و ارائه خدمات برای رفع این نیاز مشتریان اولین اولویت و فروش کالا و خدمات در اولویت‌های بعدی قرار دارد و رشد سریع شرکت مرهون این راهبرد است.

حسینی نسب از تصمیم این شرکت برای توسعه کسب و کار این پلتفرم در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو خبر داد و افزود: در سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو به صورت مستقل در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم. در سال‌های قبل، پلتفرم مهامکس به صورت زیر مجموعه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه‌ نانو حضور داشت.

به گزارش ستاد نانو، حسینی‌نسب یادآور شد: با توجه به حضور مخاطبان از طیف‌های مختلف، سیزدهمین نمایشگاه‌ نانو فرصت مناسبی برای معرفی خدمات این پلتفرم است؛ چرا که مخاطب این نمایشگاه دانشجویان و جامعه دانشگاهی، شرکت‌ها و آزمایشگاه‌ها هستند و شرکت‌هایی که دارای آزمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه هستند می‌توانند از خدمات کالایی ما بهره‌مند شوند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو (ایران نانو ۱۴۰۱) از ۹ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها فناوری نانو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی فناوری فناوری نانو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی فناوری حسینی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری خراسان رضوی، قطب انرژی شرکت‌های فناور کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: این موضوع نشان می‌دهد که با وجود فاصله جغرافیایی با شرکتهای فعال در جنوب کشور، این استان با سرمایه‌های انسانی نخبه و ظرفیت‌های ارزشمند، راهگشای بزرگی در صنایع حوزه انرژی کشور است.

وی ادامه داد:این پارک آمادگی هر گونه همکاری با صنایع نفت و گاز، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها در کشور برای رفع نیازهای داخلی را دارد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۲۰ محصول فناور و دانش‌بنیان توسط ۱۱ شرکت عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در معرض بازدید قرار می‌ گیرد همچنین پنج شرکت‌ رشد یافته این پارک نیز به صورت مستقل در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود می پردازند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: از جمله حوزه فعالیت این شرکت‌ها می‌توان به تولید ادوات و تجهیزات الکترونیکی و ابزاردقیق صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته اکوستیکی و ارائه خدمات مهندسی در این حوزه، طراحی و تولید کمپرسورهای رفت و برگشتی جایگاه های گاز فشرده طبیعی، طراحی و ساخت سیستم‌های کنترل هوشمند تجهیزات دوار دوربالا و طراحی و ساخت قطعات خاص صنعتی اشاره کرد.

اسماعیلی با اشاره به این که این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه دستاوردها و محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه انرژی است افزود: از اهداف اصلی پارک برای حضور در این دوره از نمایشگاه، گسترش تعاملات، کمک به ایجاد بازارهای جدید داخلی و خارجی در راستای توسعه بازارهای هدف، عقد قراردادهای بازرگانی، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه صنعت انرژی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی است.

پارک علم و فناوری خراسان با ۳۷۰ شرکت فناور و ۱۳۰ شرکت دانش بنیان تنها پارک دارای شرایط پارک برتر در میان ۴۹ پارک علم و فناوری کشور است که توانسته حدود هشت هزار شغل پایدار در بستر دانش بنیان فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • پارک علم و فناوری خراسان رضوی، قطب انرژی شرکت‌های فناور کشور
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • تکثیر گاوهای پربازده با استفاده از فناوری تولید آزمایشگاهی جنین
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه