Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانها خبرگزاری تقریب؛ ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه پیش از  ظهر امروز در ائین افتتاحیه اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی در کردستان اظهار داشت: ما شاهد هستیم جوانان اهل ایمان بخاطر تامین معیشت به اروپا مهاجرت کردند، از سوی دیگر ما دارای سرمایه های بزرگی همچون علما و بزرگان دین هستیم و متاسفانه ازاین ظرفیتها به خوبی استفاده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه پاوه در ادامه گفت: امروز 42 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد در این فاصله 10ها کنفرانس، سمینار و اجلاسیه برگزار شده که در اکثر آنها حضور داشته‌ام و قاطعا می‌گویم برگزاری این برنامه‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: حداقل خروجی این نشست‌ها این بوده که با وجود تمام هجمه‌های دشمنان، از بروز جنگ مذهبی جلوگیری شده است.
ماموستا قادری تاکید کرد: نباید حریم یکدیگر را بشکنیم، امروز 16 استان ایران را مرزداران سنی مذهب تشکیل داده‌اند که همواره خواهان وحدت بوده و هستند.

وی گفت: آنهایی که تفرقه ایجادمی کنند از ما نیستند و از دشمنان و تفرقه افکنان هستند.

وی افزود: از سوی دیگر دارای سرمایه عظیم مساجد، علما، بزرگان دینی و مولفه‌های دیگری هستیم ولی از این ظرفیت آنگونه استفاده نمی‌شود.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: امروز 42 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد در این فاصله 10ها کنفرانس، سمینار و اجلاسیه برگزار شده که در اکثر آنها حضور داشته‌ام و قاطعا می‌گویم برگزاری این برنامه‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: حداقل خروجی این نشست‌ها این بوده که با وجود تمام هجمه‌های دشمنان، از بروز جنگ مذهبی جلوگیری شده است.

ماموستا قادری تاکید کرد: امروز 16 استان ایران را مرزداران سنی مذهب تشکیل داده‌اند که همواره خواهان وحدت بوده و هستند.

وی افزود: کسانی که تفرقه ایجاد می‌کنند شیعه و سنی واقعی نیستند بلکه دنبال ایجاد شکاف در بین مسلمانان و زدن ریشه اسلام هستند.

امام جمعه پاوه اظهار کرد: برخورد متواضعانه رهبر انقلاب اسلامی با اهل سنت در سفر به کردستان و کرمانشاه نمود بارز وحدت است باید این مهم را الگوی خود قرار دهیم.

امام جمعه پاوه درپایان تصریح کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، دشمنان بیرونی قطعا شکست خواهند خورد هرجا مردم پای کار بوده‌اند پیروزی از آن کشور ما است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اجلاس کردستان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی وحدت اسلامی دیپلماسی وحدت امام جمعه پاوه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078246 واژه های کاربردی مرتبط معلمان معلم امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب