Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:58:10 GMT

طبیعت‌های درخشان بر دیوار با عنوان «آبی»

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۴۰۷۶

طبیعت‌های درخشان بر دیوار با عنوان «آبی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، نمایش انفرادی از جدیدترین نقاشی‌های یعقوب مشفقی‌پور با عنوان «آبی» از روز جمعه، ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ در گالری آرتیبیشن برپا خواهد شد.

یعقوب مشفقی‌پور هنرمند اصالتاً آذربایجانی است که مدرک کارشناسی‌اش در رشته نقاشی را از دانشگاه هنر و کارشناسی‌ارشدش در همین رشته را از دانشگاه شاهد دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چهره‌ای آکادمیک به حساب می‌آید که سال‌ها در دانشگاه‌های مختلف هنری تدریس کرده و چند دوره نیز مدیر گروه نقاشی در دانشگاه فرهنگیان و دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا در شهر تبریز بوده است.

آثار مشفقی‌پور، مناظری زیبا از طبیعت هستند که نقاش با الهام از شیوه نقاشان امپرسیونیست تصویر کرده است. در آثار او می‌توان تأثیر نگارگری ایرانی را مشاهده کرد. رنگ‌های خالص را شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی آثار مشفقی‌پور دانست که جلوه‌ای خاص به آثارش می‌دهند.

نمایش انفرادی آثار نقاشی یعقوب مشفقی‌پور از روز جمعه، ۳۱ تیر در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا روز یک‌شنبه، ۹ مرداد، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به بزرگ‌راه همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، شماره ۶ مراجعه کنند.

کد خبر 5542671

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری آرتیبیشن نقاشی نمایشگاه نقاشی تئاتر ایران جشنواره فیلم شهر عید غدیر 1401 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال خارجی خانه هنرمندان ایران کارگردان تئاتر سازمان سینمایی اسماعیل شنگله فیلم مستند کنسرت موسیقی فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد .

به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی  سال  1403 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام این دوره تا ساعت 24 چهارشنبه 12 اردیبهشت تمدید شد .

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی