Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: سومین دوره مسابقات زیر ۲۰ سال استان را برگزار کردیم که پیشرفت خوبی نسبت به دوره‌های قبلی داشت و رکوردهای خوبی هم به ثبت رسید.

سعید حسین‌زاده مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال وزنه‌برداری استان به میزبانی تربت حیدریه اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم سومین دوره این مسابقات را با حضور ۱۰ تیم و ۶۰ ورزشکار در تربت حیدریه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تربت حیدریه توانست با ۲۶۶ امتیاز مقام اول را کسب کند، مشهد با ۲۳۵ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم قوچان هم با کسب ۲۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

وی افزود: کیفیت مسابقات و رکوردها بهتر شده و وزنه‌برداران توانستند رکودهایی نزدیک به رکوردهای ایده‌آل کشوری را به ثبت برسانند. در حقیقت این مسابقات گزینش استعدادهای برتر کشوری بود و تیم منتخب استان به مسابقات استعدادهای برتر کشور اعزام خواهند شد. این رقابت‌ها در شهر ساری برگزار می‌شود.

رییس هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی بیان کرد: در مدت سه سال و نیم حضورم در هیات وزنه‌برداری استان توانستیم هیات‌های شهرستان‌ها را احیا کنیم و تعداد هیات‌ها را از چهار به ۱۱ افزایش دهیم. فعالیت بانوان در این رشته در بسیاری از شهرستان‌ها آغاز شده و سعی کردیم که هیات‌ها از نظر امکانات کمبودی نداشته باشند. تیم بانوان وزنه‌برداری استان در سطح تیم‌های برتر کشور قرار دارد. برنامه داریم که تا پایان دوره ریاستم به این راه ادامه دهیم و تمام نواقص وزنه‌برداری استان را برطرف کنیم.

حسین‌زاده ادامه داد: حداقل ۲ مسابقه دیگر در استان تا پایان سال برگزار خواهیم کرد. با توجه به تغییرات در فدراسیون وزنه‌برداری منتظر هستیم برنامه مسابقات کشوری اعلام شود تا بتوانیم حضور پرقدرتی در این رقابت‌ها هم داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزنه برداری استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور